گودرزی: نکونام حاضر به تمدید نشد؛ ویسی را آوردیم/ نمی‌توانستیم قولی در خصوص باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات بدهیم

14:29 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۸۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد، چون جواد نکونام برای تمدید قرارداد در جلسه هیئت مدیره حاضر نشد آن‌ها برای این که فرصت را از دست ندهند با ویسی قرارداد بستند.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد همکاری با عبدالله ویسی در شرایطی که همه تصور می‌کردند این باشگاه به ادامه کار با جواد نکونام اصرار دارد اظهار داشت: با جواد نکونام جلسه‌ای داشتیم که شرکت نکرد. از این رو با او تلفنی صحبت کردیم و یکسری مباحث کاری مطرح شد که مورد تایید او نبود. نکونام می‌گفت اگر این مباحث از جمله پنجره بسته نقل و انتقالات باشگاه حل شود من به تیم برمی‌گردم، ولی ما نمی‌توانستیم منتظر بمانیم.

وی ادامه داد: پنجره نقل و انتقلات ما بسته است و ما نمی‌توانستیم قول دهیم که باز شود؛ چون شرایط این پرونده خاص است. یکی از نگرانی‌های این مربی باز شدن پنجره بود. ما از او پرسیدیم فعلا پنجره بسته است؛ با وضع موجود با ما همکاری می‌کنید؟ که او گفت اگر پنجره باز نشود با توجه به این که چند بازیکن هم از تیم رفته اند کار سخت می‌شود و من نمی‌توانم قبول مسئولین کنم. از این رو ما از او تشکر کردیم و روی دیگر گزینه‌ها تمرکز کردیم. در نهایت به جمع بندی رسیدیم و ویسی را انتخاب کردیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد در مورد دلیل انتخاب ویسی بعد از دو فصل موفق با جواد نکونام تاکید کرد: چند پارامتر برای انتخاب ویسی مد نظر ما بود. او بومی است، سابقه کار در لیگ برتر و قهرمانی داشته است. از طرفی بازیکن فولاد بوده و چند دوره کمک مربی در تیم فولاد بود. از این رو شاخص‌هایی داشت که مورد تایید ماست. از همه مهمتر او به کار با جوان‌ها اعتقاد داشت که با وضع موجود در تیم ما فاکتور مثبتی است. این‌ها دلایلی بود که او را انتخاب کنیم.

گودرزی با اشاره به معضل پنجره نقل و انتقالات این باشگاه افزود: ما وضع موجود را همانطور که برای نکونام تشریح کردیم برای ویسی هم شرح دادیم. به او گفتیم چه مشکلاتی وجود دارد و می‌تواند از بازیکنان آکادمی استفاده کند. او پذیرفت. اگر پنجره باز شد می‌توانیم بازیکن اضافه کنیم، ولی اگر پنجره بسته بماند تا زمانی که پنجره باز شود باید بتواند از نیرو‌های جوان باشگاه استفاده کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل قرارداد یک ساله با ویسی این است که چشم اندازی با این مربی برای خود متصور نیستید گفت: ما قرارداد او را یک ساله بستیم، ولی هدفمان مربی دیگری نیست. در اصل به دنبال این هستیم که اگر همکاری با او جواب داد قراردادش را تمدید کنیم چرا که مشکلی برای تمدید نداریم. برای نکونام هم همین شرایط بود سال اول جواب داد سال دوم تمدید شد. در مورد ویسی هم همین روال را ادامه خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *