آرمات: میزبانی از رقابت‌های نوجوانان جهان، شانس قهرمانی ما را بیشتر نمی‌کند/ به رفاقت با حسین کاظمی افتخار می‌کنم

10:55 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۷۶۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود نمی‌توان گفت که تیم نوجوانان قطعا قهرمان می‌شود.
مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، در خصوص رقابت‌های والیبال نوجوانان جهان که از امروز (سه‌شنبه) آغاز شده، اظهار داشت: نمی‌توان از الان گفت که تیم والیبال نوجوانان ایران چه نتیجه‌ای در این رقابت‌ها کسب خواهد کرد. برنامه‌ریزی ابتدایی ما این است که صدرنشین گروه‌مان شویم. در این صورت مسیر صعود به فینال هموارتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه با توجه به میزبانی ایران از این رقابت‌ها، شانس قهرمانی تیم نوجوانان چقدر است، گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود نمی‌توان گفت که تیم نوجوانان قطعا قهرمان می‌شود. تماشاگران می‌توانستند کمک بزرگی برای ما باشند؛ اما متاسفانه به خاطر کرونا از حضور آنها محروم هستیم.

سرمربی تیم نوجوانان در پاسخ به این سوال که چند نفر از بازیکنانش قابلیت ستاره شدن در سال‌های آینده را دارند، گفت: حداقل ۷ بازیکن تیم نوجوانان توانایی ستاره شدن را دارند؛ به شرط اینکه بتوانند تفکر حرفه‌ای داشته باشند.

آرمات در پایان خاطرنشان کرذ: برای حسین کاظمی که همیشه یکی از دوستان خوب من بوده آرزوی سلامتی می‌کنم. او رفیق بامعرفتی است و من به داشتن چنین رفیقی افتخار می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر حسین کاظمی را در میادین والیبال ببینیم.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *