تردید‌های نکونام، چالش بزرگ فولاد/ ویسی با فولاد به توافق رسید؟!

17:21 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۶۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
جواد نکونام نه خودش با تیم فولاد ادامه می‌دهد و نه می‌خواهد فولادی‌ها فعلاً با مربی دیگری به توافق برسند.

- شنیده‌ها از باشگاه فولاد حکایت از توافق نهایی عبدالله ویسی با مسئولان این باشگاه دارد. گویا در جلسه صبح امروز هیئت مدیره این باشگاه تمام اعضای حاضر در مورد ویسی به جمع‌بندی رسیدند و با توجه به شرایط موجود این مربی گزینه اول و آخر آن‌هاست.

توافق با ویسی به معنی نخواستن نکونام نیست بلکه در مدت اخیر مسئولان باشگاه فولاد بار‌ها از نکونام خواستند برای ادامه همکاری به باشگاه بیاید، اما این مربی با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد کمی مردد است و از طرفی به دلیل پیشنهاد اغوا کننده باشگاه آلومینیوم هنوز تصمیم خود را نگرفته است. از این رو ترجیح می‌دهد اول تکلیف باشگاه آلومینیوم مشخص شود و اگر با آن‌ها به توافق نهایی نرسید به فولاد جواب مثبت دهد.

این تعلل‌ها باعث شده نکونام که در اهواز و در بین برخی مسئولان طرفدارانی دارد همچنان هیئت مدیره این باشگاه را برای انتخاب نهایی با ویسی مردد کند. به همین دلیل آن‌ها با وجود توافق نهایی با ویسی هنوز این موضوع را رسانه‌ای نکردند.

از این رو نکونام نه خودش با فولاد ادامه می‌دهد و نه راضی است آن‌ها با مربی دیگری به توافق برسند چرا که منتطر مشخص شدن وضعیت باشگاه آلومینیوم است.

این در حالی است که باشگاه آلومینیوم از اختلافات داخلی رنج می‌برد و به همین دلیل تا زمانی که تکلیف هیئت مدیره این باشگاه مشخص نشود توافق نکونام با سعید عباسی چندان اعتباری ندارد.

در این بین یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این که مسئولان باشگاه فولاد از مذاکره با ویسی یک هدف داشتند و آن تحت فشار قرار دادن جواد نکونام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *