عظیمی: برگزاری لیگ برتر به صورت رفت‌ و برگشت قطعی است مگر کرونا نگذارد/ فقط پاس گرگان می‌تواند بازیکن سرباز بگیرد

0:01 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۷۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرپرست کمیته مسابقات و رویدادهای فدراسیون والیبال گفت: لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ از اواخر مهر ماه با شرکت ۱۴ تیم و به صورت رفت و برگشت آغاز می‌شود و بر اساس برنامه تا ۲۵ اسفند ماه به طول خواهد انجامید.

شهرام عظیمی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص نحوه برگزاری و زمان دقیق آغاز لیگ برتر والیبال در سال ۱۴۰۰ اطهار داشت: در آخرین جلسه کمیته تعیین وضعیت تصمیم نهایی بر این شد که لیگ برتر ۱۴۰۰ همانند دوره گذشته به نام سردار شهید قاسم سلیمانی مزین شود. همچنین طبق برنامه‌ریزی لیگ برتر والیبال ۱۴۰۰ از اواخر مهر با شرکت ۱۴ تیم و به صورت رفت و برگشت آغاز می‌شود و بر اساس برنامه تا ۲۵ اسفند به طول خواهد انجامید. البته شیوه برگزاری و زمان آغاز لیگ به برخی متغیر‌ها بستگی دارد که یکی از اصلی‌ترین موارد موضوع کروناست چرا که اگر شرایط خدایی نکرده بدتر شود قطعا تصمیمات دیگری به نسبت شرایط آن برهه گرفته خواهد شد.

سرپرست کمیته مسابقات و رویداد‌های فدراسیون والیبال درباره قانون بازیکنان سرباز در لیگ برتر والیبال تصریح کرد: براساس توافق‌نامه فدراسیون والیبال با ستاد کل نیرو‌های مسلح که از سال‌ها پیش به امضای طرفین رسیده برخی تیم‌ها امکان استفاده از بازیکنان سرباز را دارند. امسال هم تیم پاس گرگان که به تازگی به لیگ برتر راه یافته امکان استفاده از بازیکنانی سرباز را دارد که به آن در اصطلاح استفاده از مقررات «سرباز قهرمان» یاد می‌شود. خوشبختانه بازیکنی مانند اسماعیل‌نژاد پس از رفع مشکلاتش با باشگاه شهداب یزد می‌تواند برای تیم پاس گرگان بازی کند تا در آینده در سطح ملی نیز دچار مشکل نشود.

وی در مورد چکه کردن آب از سقف سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آن هم در شرایطی که این سالن میزبان رویداد مهم نوجوانان جهان است، گفت: موضوعات فنی مانند چیدمان مربیان، نور و مواردی از این قبیل در برگزاری مسابقات نوجوانان جهان مربوط به ناظران و افرادیست که از فدراسیون جهانی در تهران حضور دارند. همچنین امیر طلوع‌کیان مسئولیت بیشتر امور برگزاری این مسابقات را برعهده دارد و ما به عنوان کمیته مسابقات مواردی از جمله اسکان، تغذیه و ترانسفر را برعهده داریم. سقف سالن آزادی هم موضوعی نیست که با یکی دو روز تعمیر حل شود، زیرا به رسیدگی جدی نیاز دارد. البته با برخی اقدامات و تدابیر مشکل چکه کردن آب رفع شده تا حداقل کفپوش از این مسئله آسیب نبیند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *