رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معمایی: رحمتی بگوید پشیمان است با او ادامه می‌دهیم/ مهاجری یکی از گزینه‌های ماست

14:28 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو از تعیین تکلیف این باشگاه تا ساعاتی دیگر خبر داد.

مسعود معمایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت آماده‌سازی و انتخاب سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو اظهار داشت: بعد از جلسه ای که تا ساعاتی دیگر با هیئت استان خراسان داریم رسما کارمان را آغاز می کنیم. همه کارهای ما مشخص و آماده شده است و پس از جلسه همه چیز روتین اعلام خواهیم کرد. این جلسه با محوریت نقل و انتقال باشگاه برگزار می شد و چون تیم تا کنون در دست استانداری بوده می خواهیم همه چیز را صورت جلسه کرده و اموال که در دست‌شان است پس بگیریم.

وی در مورد پروسه انتخاب سرمربی تیم شهر خودرو و زمانی که از دست می رود تصریح کرد: سرمربی تیم را به زودی اعلام می کنیم. رضا مهاجری یکی از گزینه های ما است و از نظر ما گزینه های زیادی وجود دارد و مربیان خوبی بیرون نشسته اند. اگر مشکلات زیادی در این مدت برای این باشگاه بوجود آمد به این دلیل است که مدیریت بالای سر تیم نبوده است. ما آمدیم تا با توجه به قولی که مسئولان استان دادند و قرار است کمک‌مان کنند با اقتدار شروع کنیم و چیزی کم نیاوریم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو ادامه داد: نمی‌گذارم تیم وارد حاشیه شود. پیش از این نیز سابقه کار در فوتبال را دارم و می توانم از این تیم مراقبت می کنم چرا که قبلا هم در جاهای پر حاشیه کار کردم و با این جو نا آشنا نیستم. این تیم نیاز به آرامش دارد و همه سعیمان را می کنیم تا شرایط خوبی فراهم کنیم. می دانم زمان در حال سپری شدن است ولی با توجه به انتقالی که صورت گرفته برخی کارهای اداری زمانبر است ولی به زودی برای آماده سازی تیم آغاز به کار خواهیم کرد چرا که روتین مشخصی برای برنامه های باشگاه تهیه کردیم.

معمایی در مورد شانس رحمتی برای ادامه همکاری در تیم شهر خودرو تاکید کرد: هنوز با مهدی رحمتی صحبت نکردم چون هنوز تیم را کامل تحویل نگرفتم. اگر در حال حاضر بخواهم با او صحبت کنم به من می گوید شما چه کاره‌اید! از این رو بعد از جلسه قبلی در شورای تامین منتظر جلسه امروز هستیم و بعد از جلسه، با رحمتی صحبت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اظهارات تند رحمتی مایل به همکاری با او هست؟ گفت: اگر بخواهد بماند ما با او کار می‌کنیم. یکسری اشتباهات داشته و صحبت هایی کرده است که لازم است با او صحبت کنم. اگر پشیمان شده باشد می‌تواند با ما همکاری کند. اگر می‌خواهد با ما همکاری کند باید بگوید؛ از صحبت‌هایی که کردم پشیمان شدم. لازم نیست این چیزها را رسانه‌ای کند همین که خصوصی به خودم بگوید ما آمادگی ادامه همکاری با او را داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *