دستگیری سارقان وانت مزدا و مینی بوس‌های جنوب تهران

14:18 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۵۴۳
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران کلانتری یافت آباد ۲ سارق حرفه‌ای که وانت مزدا و مینی بوس سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
- کیومرث حسنوند سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی شناسایی سارقان یک دستگاه خودروی وانت مزدا که در محدوده بلوار الغدیر سرقت شده و خودروی مسروقه در محدوده اسلامشهر کشف شده بود، مشخص شد که متهمان سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر شده اند.

وی عنوان داشت: سارقان که بیشتر وانت مزدا و مینی بوس سرقت می‌کردند مخفیگاه آنان در محدوده ۱۷ شهریور شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی هر ۲ سارق در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری یافت آباد منتقل شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران توضیح داد: در بازرسی بدنی از متهمان، مدارک ۲ دستگاه خودروی وانت مزدا و مینی بوس کشف و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که خودرو‌ها سرقتی بوده و از محله‌های مهرآباد و چهار دانگه سرقت شده است.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به سرقت خودرو‌ها و مخفی کردن آن‌ها در شهرک سروستان و بزرگراه آزادگان اعتراف کردند، ادامه داد: با کشف خودرو‌های سرقتی متهمان به ۱۲ فقره سرقت مشابه دیگر نیز اعتراف کردند.

حسنوند اظهار کرد: کارشناسان خسارت وارده به مال باختگان را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام و تحقیقات پلیسی برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *