رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توزیع بسته‌های معیشتی با همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی

12:37 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۴۸۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
دهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح مواسات و همدلی در بین اقشار نیازمند با همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان انجام شد.
- دهمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در اجرای طرح مواسات و همدلی در بین اقشار نیازمند با همت حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان انجام شد.
 
این امر با هدف همدلی به علت آسیب‌های وارده ناشی از بیماری منحوس کرونا به اقتصاد افراد کم‌توان و ناتوان مالی در بین نیازمندان منطقه بشاگرد انجام شد.
 

همچنین جلسه ستاد عتبات عالیات و اربعین حسینی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده  ولی فقیه و الهامی تبار مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه، حجت الاسلام شاهمرادیان معاون فرهنگی و آموزش این حوزه،  صدوری مدیرعامل کانون سنگرسازان بی سنگر و  میرشفیعی در سالن جلسات حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه  الهامی تبار به صورت خلاصه گزارشی از فعالیت این ستاد ارائه داد و بیان کرد: تا قبل از سال ۹۸ و شرایط کرونا این ستاد ۵۰ موکب در زمان اربعین برپا کرد که با جمع آوری ۵۱ میلیارد نذورات نقدی و غیر نقدی در خدمت زائرین امام حسین علیه السلام بوده است.

مدیرکل دفتر نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: در سال ۹۸ با ۵۰۰هزار پرس غذا و ۱۵۰ هزار پرس میان وعده پذیرای زائرین بودیم که در این میان با برگزاری مراسمات مذهبی و آموزشی تلاش کردیم از این فرصت برای افزایش اطلاعات دینی و مذهبی زائرین استفاده کنیم.

در ادامه جلسه حجت الاسلام شاهمرادیان با بیان اینکه سپاه و جهاد همچون دوران دفاع مقدس در زمان اربعین محور کار بودند، اظهار داشت: در این مدت یک ریال هم از بخش کشاورزی خرج نکردیم و تمام کمک ها مردمی بوده است.

در پایان جلسه حجت الاسلام و المسلمین ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ضمن تسلیت ایام ماه محرم و خوش آمدگویی به مسئولین ستاد، اظهار داشت: ستاد نمایندگی ولی فقیه باید نقش نظارت و حمایت داشته باشد و سیاست ما این است که از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه بیان کرد؛ باید از ظرفیت و تجربه های قبل برای اربعین ۱۴۰۰ استفاده کرد و آن را با مشورت و برگزاری جلسات تکمیل کرد.

در پایان جلسه مقرر شد الهامی تبار با حضور در ستاد مرکزی اربعین هماهنگی های لازم برای فعالیت این ستاد و ارائه گزارش در جلسه آینده اقدام کند.

 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *