رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوروزی‌نژاد: امیدوارم فرناندز بتواند هندبال ایران را متحول کند/ ایستادن روی سکوی آسیایی دور از دسترس نیست

10:45 - 03 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۴۷۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لژیونر هندبال ایران گفت: در حال حاضر هندبالیست‌های ایرانی در سراسر اروپا می‌درخشند، اما تیم ملی نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

پویا نوروزی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، درخصوص عملکردش در تیم هندبال کوبورگ آلمان در فصل گذشته اظهار داشت: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتم که متاسفانه شرایط و محدودیت‌های سخت کرونایی نیز بر دشواری این فصل فشرده، افزوده بود. کوبورگ تیمی جوان، اما در عین حال یکدست بود. هرچه که بود فصل قبل با سلامتی و بدون آسیب دیدگی برایم به پایان رسید و از عملکردم هم رضایت دارم.

ملی‌پوش هندبال ایران در مورد انتخاب فرناندز اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: چیز‌های خوبی از فرناندز شنیده‌ام و امیدوارم حضور این مربی سرشناس اسپانیایی بتواند هندبال ایران را متحول کند تا باز هم در مسیر افتخار و موفقیت قدم بردارد چرا که در حال حاضر هندبالیست‌های ایرانی در سراسر اروپا می‌درخشند، اما تیم ملی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. امیدوارم با تشکیل اردو‌های تیم ملی به آمادگی کامل برسیم تا باز هم هندبال ایران را روی سکوی آسیایی ببینیم. کار نشد ندارد و کسب سکو در آسیا دور از دسترس نیست.

لژیونر هندبال ایران در بوندسلیگا درباره پایان همکاری با تیم کوبورگ و قرارداد جدیدش با تیم هاگن گفت: پس از بررسی شرایط خودم و تیم‌های مختلف تصمیم گرفتم تا تیمم را تغییر دهم و در نهایت با تیم هاگن به توافق رسیدم. این تیم در دسته دو قرار دارد، اما واقعا از همه نظر یک تیم کامل است. هدف من و این باشگاه ایسنت که هاگن به لیگ برتر آلمان یا همان بوندسلیگا صعود کند و باتوجه به پتانسیلی که در این تیم دیدم تصمیم گرفتم قرارداد ۳ ساله با باشگاه هاگن امضا کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *