نامداری: منتظر تعیین وضعیت رحمتی هستم/ همکاری مظاهری و حسینی مشکلی ایجاد نمی‌کند

9:29 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۴۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی سابق دروازبان‌های استقلال گفت: حسینی و مظاهری اگر با استقلال ادامه همکاری بدهند مشکلی ایجاد نمی‌شود.

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت همکاری‌اش با تیم شهرخودرو اظهار داشت: قرارداد من و سایر دستیاران رحمتی به مدت یک فصل بود  که به اتمام رسیده و فقط قرارداد مهدی رحمتی باقی مانده است. درباره مدت زمان قرارداد رحمتی (۲ یا ۳ ساله) مطمئن نیستم؛ اما می‌دانم قراردادش هنوز باقی مانده است.

وی افزود: نمی‌دانم به تیم فوتبال مشهد چه بگویم؟ تازه به اسم پدیده عادت کرده بودیم؛ اما دوباره با تغییرات مالکیتی نام شهرخودرو برگشته است. در مورد ادامه همکاری خودم فعلاً منتظر تعیین تکلیف وضعیت رحمتی با شهرخودرو هستیم. در کنار این موضوع دو پیشنهاد لیگ برتری هم داریم. بعد از بررسی شرایط برای فصل بیست و یکم لیگ‌برتر تصمیم می‌گیرم.

مربی سابق استقلال در خصوص دروازه بان جدید این تیم گفت: رضایی دروازه‌بان جوانی است و همانطور که خودش بعد از عقد قرارداد اعلام کرده به دنبال کسب تجربه است.  ۲ دروازه‌بان دیگر(حسینی و مظاهری) اگر با استقلال ادامه همکاری بدهند، بعید می‌دانم مشکلی ایجاد شود. با توجه به فشردگی مسابقات و شیوع کرونا هیچ تضمینی نیست که یک دروازه‌بان در تمام بازی‌ها به میدان برود؛ بنابراین تیمی مانند استقلال به دو دروازه‌بان آماده نیاز دارد.

نامداری در مورد تجربه‌اش از همکاری دو دروازه بان بزرگ در استقلال عنوان کرد: در طول زمانی که مربی استقلال بودم بین رحمتی و حسینی مشکل خاصی پیش نیامد. فقط یکی دو موضوع کوچک پیش آمد که خیلی زود رفع شد. بعید می‌دانم همکاری حسینی و مظاهری با مشکلی روبه‌رو باشد.

وی در مورد مذاکرات استقلال با دو بازیکن سایپا و عقد قرارداد با امیرحسین حسین‌زاده گفت: با ابوالفضل جلالی و امیرحسین حسین‌زاده در سایپا کار کرده‌ام، بازیکنان بسیار خوبی هستند. اما شرایط استقلال و سایپا تفاوت زیادی دارد. بازی کردن در سایپا خیلی راحت‌تر است. شرایط در استقلال اینطور نیست که بتوان از بازیکن جوان به سرعت بهره زیادی گرفت و باید به آنها فرصت داد. این در حالی است که استقلال بازی‌های حساسی پیش رو دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره نیاز آبی‌پوشان به جذب بازیکن بازیساز مانند مجتبی جباری و سرور جپاروف اظهار داشت: به راحتی نمی‌توانید بازیکنی مانند مجتبی جباری پیدا کنید. امثال این استعداد‌ها به سختی در فوتبال پیدا و مطرح می‌شوند. سرمربی برای انتخاب بازیکن باید به بازار بازیکنان لیگ توجه کند و با توجه به این ظرفیت با بازیکنان جدید مذاکره کند. جذب بازیکن خارجی هم سختی‌های خاص خودش را دارد.  میزان دستمزد، نحوه پرداخت و کیفیت بازیکن خارجی اهمیت خیلی زیادی دارد. ممکن است وقتی بازیکن به ایران آمد آن کیفیت لازم را نداشته باشد. موردی که بار‌ها در فوتبال ایران تجربه شده است. به فرض که مشکلاتی که گفتم برای بازیکن خارجی پیش نیاید آنوقت با پیشنهادات مالی خوبی از تیمهای همسایه روبه‌رو می‌شود و خیلی زود در مسیر جدایی قرار می‌گیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *