افتتاح ۴٢١ پروژه با اعتبار ٧ میلیارد تومان در استان تهران

11:37 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۴۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلف در هفته دولت گفت: ۴٢١ پروژه با اعتبار ٧ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴هزار و ۸۷۱ نفر در حوزه‌های مختلف که در این هفته و مهرماه افتتاح می‌شود. شاخص‌های امیدوارکننده در همه حوزه‌ها داشتیم.

- انوشیروان محسنی بندپی صبح امروز در نشست افتتاح طرح‌های عمرانی در هفته دولت گفت: جزو سه استان برتر در جشنواره شهید رجایی با نمره عمومی ٩٢٣ است. نسبت به سال گذشته جهش ارزشمندی را شاهد بودیم.

استاندار تهران افزود: ۴٢١ پروژه با اعتبار ٧ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۴هزار و ۸۷۱ نفر در حوزه‌های مختلف که در این هفته و مهرماه افتتاح می‌شود. شاخص‌های امیدوارکننده در همه حوزه‌ها داشتیم.

وی گفت: همزمان ۴ انتخابات را در کمال آرامش و امنیت برگزار کردیم و در تهران شاهد افزایش مشارکت مردمی در انتخابات خرداد ماه بودیم.

محسنی‌بندپی با اشاره به اقدامات عمرانی استانداری گفت: اخذ موافقت از سازمان محیط زیست برای احداث مترو پردیس انجام شد و همچنین برای توسعه آرامستان تهران، مصوبه افزایش ٣٠٠ هکتار زمین از هیئت دولت اخذ شده است.

وی با بیان اینکه خدمات پزشکی و سلامت بحث مهمی است، گفت: سلامت، امنیت و آموزش از ارکان محوری خدمات یک دولت برای آحاد جامعه است و در سایه امنیت است که اقتصاد و حقوق شهروندی حاکم می‌شود.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه در سایه تامین سلامت است که رفاه، آسایش و برخورداری از نعمات آموزشی فراهم می‌شود، عنوان کرد: در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ اقدامات خوبی را در استان تهران شاهد بودیم و همه فرمانداران، بخشداران و مجموعه اقدامات انجام و شرایطی را فراهم کردند که بالندگی در مجموعه عملکرد استانداری تهران ظهور کند.

استاندار تهران گفت: در حوزه عمرانی اقدامات شاخص شامل مترو پرند بوده است که استخوان لای زخم بود و چندین سال معطل مانده واز مطالبات به حق مردم پرند و رباط کریم بود. بعد از ماه‌ها کارشناسی توافق نامه‌ای با شهردار وقت تهران و معاونت حمل و نقل ترافیک امضا و تامین مالی پروژه مشخص شده است.

محسنی بندپی با تاکید بر اینکه در حوزه اقتصادی در تهران جهش صورت گرفته است، گفت: گاه ما به شهرستان‌هایی که از عقب ماندگی تاریخی برخوردار هستند باید در زمینه توسعه شهرک‌های صنعتی و توسعه خدمات زیربنایی اقدامات مناسب انجام شود.

وی گفت: در تولید اکسیژن برای اولین بار معاونت اقتصادی استانداری شرایطی را فراهم کردند که روزانه ۵۰ تن اکسیژن در تهران تولید می‌شود. دفع بهداشتی پسماند‌های پزشکی مساله دیگر است که کار عملیاتی آن در حال شروع شدن است.

استاندار تهران به نرخ بیکاری استان تهران اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان تهران دو و نیم درصد از میانگین کشوری پایین‌تر است و این نشان دهنده همکاری‌های خوب بین دستگاه‌ها و بین دولتی است. 

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *