کعبی: مخارج مس معقول است/ هم از تیم‌های لیگ برتری هم از لیگ‌های خارجی پیشنهاد داشتم

0:45 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۳۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم ملی از تمدید قرارداد با این باشگاه ابراز خرسندی کرد و امیدوار است در فصل بعد بهتر ظاهر شود.

عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان، در مورد تمدید قراردادش با باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: به جز پیشنهاد تمدید قرارداد با تیم مس رفسنجان چند پیشنهاد خوب دیگر نیز داشتم؛ اما از آنجایی که بازیکنی هستم که کم تیم عوض می‌کنم تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم. پیشنهاد مسئولان این تیم خوب بود و من تصمیم گرفتم قراردادم را برای دو فصل دیگر با این باشگاه تمدید کنم.

وی با اشاره به مبلغ قرارداد بازیکنان ملی‌پوش تاکید کرد: اگر ملاک برای تمدید قرارداد فقط پول بود من پیشنهادات خوبی داشتم و نه تنها از تیم‌های لیگ برتری بلکه از لیگ‌های خارجی هم پیشنهاد داشتم. ملاک من اما فقط پول نبود. خودمم تمایل داشتم در این تیم بمانم. در نتیجه مشورت کردم با تصمیم گرفتم با توجه به فصل موفقی که با این تیم سپری کردم بار دیگر قراردادم را تمدید کنم.پیشنهاد مالی مس رفسنجان معقول بود. آنها خرج آنچنانی نکرده ومثل بقیه تیم ها و شاید کمتر خرج کردند.

مدافع تیم مس در مورد فصل پیش رو برای تیم مس رفسنجان گفت: امیدوارم امسال در کنار سرمربی تیم و با همت بازیکنان به جایگاه خوبی دست یابیم. فصل قبل هم تلاش زیادی کرد و فکر می‌کنم عملکردمان برای تیمی که تازه به لیگ برتر آمده بود خوب و راضی کننده بود. از این رو برای فصل جدید برنامه های دیگری داریم و با توجه به فعالیت کادرفنی و مدیریت باشگاه در جذب و یارگیری بازیکنان جدید قدرتمند تر شده از قبل ظاهر شده و با کیفیت بیشتری در مسابقات ظاهر شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *