مسجدسلیمان تیمی که فقط مدیر عوض می‌کند/ شرایط بحرانی در شهر اولین‌ها پیش از آغاز لیگ برتر

10:51 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۱۲۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان که تا چند هفته پیش از ادامه همکاری با محمود فکری صحبت می‌کرد در حال حاضر نمی‌تواند هیچ مانعی برای جدایی بازیکنانش ایجاد کند.

- جدایی بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تمامی ندارد و به نظر می‌رسد راهی که مدیران این باشگاه می‌روند به ترکستان است. با توجه به اینکه سرمربی و بودجه این باشگاه همچنان نامشخص است، در روزهای گذشته بازیکنانی چون مجتبی مقتدایی، نیما انتظاری، سجاد جعفری، محمد بلبلی و ساسان حسینی از این تیم جدا شدند.

البته این نفرات تنها جدا شده‌های نفت مسجدسلیمان نیستند و خبرها از این باشگاه اصلاً خوشایند نیست؛ به نظر می‌رسد بازیکنان دیگری نیز قصد جدایی از این تیم را دارند. از جمله این بازیکنان می‌توان به احمد گوهری دروازه‌بان فصل گذشته نفت اشاره کرد. او که فصل قبل هم مورد توجه گل‌گهر بود نتوانست رضایت مسجدسلیمانی‌ها را جلب کند و به اجبار در این تیم ماند.

اگر مسئولان این باشگاه نفتی به همین وضعیت بلاتکلیفی خود ادامه دهند بازیکنان بیشتری از این جمع جدا شده و راهی باشگاه‌های دیگر می‌شوند. باشگاه نفت مسجدسلیمان به خودی خود از کمبود بازیکن رنج می‌برد و با توجه به عدم امکانات در این شهر نمی‌تواند بازیکنان شاخصی به خدمت بگیرد. آنها فصل قبل نیز در نقل و انتقالات به شدت مورد انتقاد هواداران این باشگاه بودند و حالا با جدایی این بازیکنان کار برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان سخت‌تر هم شده است.

از طرفی این احتمال وجود دارد که آنها در فصل آینده نیز با کمبود بازیکن رو به رو شوند. چرا که این باشگاه همواره با مشکلات مالی برای جذب بازیکن رو به رو است. ضمن این که هر بازیکنی به راحتی به مسجدسلیمان که شهری محروم است نمی‌آید.

این تیم فصل قبل نیز چند روز مانده به برگزاری مسابقات مجوز فعالیت خود را دریافت کرد. به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه از آنچه که فصل قبل بر سرشان آمده درس نگرفته و قصد دارند بازهم همان رویه را ادامه دهند. البته نظری مدیرعامل این باشگاه پس از پایان مسابقات از ادامه همکاری با محمود فکری و برنامه ریزی برای فصل بعد خبر داد، اما ظاهراً وعده دادن برای آنها چیزی عادی شده است و او نیز همچون سایر مدیران نه تنها هیچ کار مثبتی برای این تیم انجام نداد بلکه حتی نتوانست در حد مدیران قبلی این باشگاه ظاهر شود.

در چنین شرایطی این سوال پیش می‌آید که تغییر و تحولات فصل گذشته در مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان که سودی برای این تیم نداشت به چه دلیل انجام شد و اگر قرار بود اشتباهات گذشته طبق روال هر ساله تکرار شود چرا مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره این باشگاه را تغییر دادند؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *