رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: اقتدار نظامی ایران تهدیدکننده هیچ کشوری نیست

12:43 - 31 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۱۱۷۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست؛ بلکه برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.
- بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور»در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، گفت: ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک می‌گویم و دست و بازوی توانمند آنان را می‌بوسم.

وی با بیان اینکه امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار هستند، افزود: اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست؛ بلکه برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همچنین تأکید کرد: باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند، باید قوی بشویم تا نظام سلطه خواسته‌های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

وی افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهد در اجرای اوامر، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

آقاجان پور اظهار داشت: سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور به‌ویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور شهید محسن فخری‌زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان کردند.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *