رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشاره فلیک به تلاش‌های مکرر بارسلونا و رئال مادرید برای استخدام او

1:45 - 31 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۹۸۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان به نوعی تأیید کرد پس از اعلام تصمیمش برای جدایی از بایرن مونیخ، پیشنهاد‌هایی از رئال مادرید و بارسلونا دریافت کرده بود.

- هانسی فلیک که پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۰ جانشین یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان شد و با امضای قراردادی سه ساله با فدراسیون فوتبال آلمان هدایت مانشافت را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «Süddeutsche Zeitung» چاپ مونیخ گفت: زمانی که تصمیم به ترک بایرن مونیخ گرفتم، یواخیم لو حتی اعلام نکرده بود که قرار است در تابستان از سمت سرمربیگری تیم ملی آلمان کنار برود. وقتی هم یواخیم اعلام کرد می‌خواهد از سمت خود کناره گیری کند، من هم ناراحت شدم. دوست داشتم او پایان خوبی با تیم ملی در مسابقات جام جهانی قطر داشته باشد.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ که با اعلام جدایی‌اش از این تیم مشتریانی از جمله بارسلونا و رئال مادرید داشت، اما در نهایت تیم ملی کشورش را برای ادامه کار انتخاب کرد، تصریح کرد: تماس‌های مکرری از سوی دو باشگاه خیلی بزرگ دریافت کردم که مستقیماً رئیس آن دو باشگاه با من در تماس بودند که این فوق‌العاده هیجان‌انگیز بود. این تبادل نظر‌ها بین ما هم کاملاً محترمانه بود، اما شانس مربیگری تیم ملی یک بار در زندگی به شما روی می‌آورد. من در نهایت تصمیم خوب و درستی گرفتم.

فلیک که در مدت یک و نیم سال حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ موفق شد این تیم را به هفت عنوان قهرمانی مختلف برساند و باواریایی‌ها را دوباره به روز‌های اوج‌شان بازگرداند، در نهایت جای خود را به یولیان ناگلسمان داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *