جوادی: درستکار کمی زود به تیم ملی رسید/ ۲ ماه قبل از المپیک دنبال بهانه بودند محمدی را بردارند

9:32 - 01 شهريور 1400
کد خبر: ۷۵۰۸۷۲
دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک مونیخ گفت: درستکار از خوبهاست، اما کمی زود به تیم ملی رسید و از طرفی هم سابقه‌ای در رده ملی نداشته است که یک مرتبه سرمربی تیم ملی بزرگسالان شود.

ابراهیم جوادی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتخاب پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: به هر حال این موضوع از مدت‌ها قبل هم قابل پیش‌بینی بود و تنها دنبال بهانه بودند تا محمدی تیم ملی را رها کند، اما وی تا المپیک مقاومت کرد هر چند متاسفانه تیم در المپیک نتیجه نگرفت و به بهانه‌ای که برای بیرون کردن او می‌خواستند، رسیدند.

وی ادامه داد: منتظر بودند تا محمدی را بیرون کنند تا درستکار بیاید. دبیر هم افرادی را که قبلاً با هم رفاقت داشته‌اند را انتخاب می‌کند؛ شاید هم به این افراد بدهی داشته که می‌خواهد از این طریق تسویه کند. اینهمه مربیان خوب در مازندران داریم که امتحان پس داده‌اند و قهرمانان زیادی را تحویل داده‌اند که شایسته است از این نفرات استفاده شود.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد المپیک مونیخ گفت: درستکار هم از خوبهاست، اما کمی زود به تیم ملی رسید و از طرفی هم سابقه‌ای در رده ملی نداشته است که یک مرتبه سرمربی تیم ملی بزرگسالان شود. بیشتر سوابق او به لیگ برمی‌گردد آنهم با تیمی که تمام نفرات شاخص تیم ملی را جذب می‌کرد که هر مربی‌ای بود با آن نفرات و حتی نفرات دوم آن تیم می‌توانست قهرمان شود.

جوادی در پاسخ به این سوال برخی معتقدند دبیر با این انتخاب به دنبال ورود به مسائل فنی است، گفت: این موضوع هم می‌تواند درست باشد، اما در مجموع احساس می‌کنم منتظر بودند تا محمدی را بردارند. حتی دو ماه قبل از المپیک هم دنبال این موضوع بودند و تنها منتظر فرصت و بهانه بودند تا اقدامشان را عملی کنند. شاید هم درستکار نتیجه بگیرد، اما باید سوابق افراد و سلسله مراتب هم در نظر گرفته می‌شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *