رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فدراسیون فوتبال "افغانستان" نیاز به خانه‌تکانی دارد

20:20 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۵۰۶۸
خبرگزاری میزان - شکست سنگین "افغانستان" در مقابل ژاپن، انتقادهای زیادی را از عملکرد فدراسیون فوتبال و تیم ملی در پی داشته است.
فدراسیون فوتبال
به گزارش گروه فضای مجازی ، بازی تیم‌های فوتبال افغانستان – ژاپن با نتیجه 6 بر صفر به نفع ژاپن به پایان رسید. افغانستان بار دیگر شکست سنگینی را در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 تجربه کرد.
 
نخستین شکست این تیم مقابل سوریه با همین نتیجه رقم خورد. پس از این شکست فدراسیون فوتبال افغانستان دست به منظور ترمیم تیم ملی اقدام به گزینش بازیکنان جدیدی از مهاجرین افغانستانی مقیم اروپا و داخل افغانستان کرد. اما بازی روز گذشته این تیم رضایت فوتبال دوستان افغانستان را جلب نکرد. انتقادهای زیادی از فدراسیون فوتبال و تیم ملی از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی دیده می شود.
 
"وحید پیمان" از خبرنگاران و فوتبال دوستان افغانستان با انتشار مطلبی در صفحه فیس بوک خود از فدراسیون فوتبال انتقاد کرده است. این خبرنگار افغانستانی نوشته است:
 
این درست که ژاپن تیم قدرتمند و پر مهره ای است، اما چند پاس درست از بازیکنان افغانستان دیده شد؟ کدام حرکت فوتبالی بازیکنان ما را به خاطر دارید؟ صحنه ای که ثابت سازد 11 فوتبالیست در حال بازی بودند را اشاره کنید. آیا فراتر از 2 یا 3 درصد مالک توپ بودیم؟ آیا برای تیم، هدف و برنامه دیدید؟ آیا همه ما 90 دقیقه سردرگمی تماشا نکردیم؟
 
بهانه‌تراشی نکنیم، بی برنامه‌گی و مشکلات درونی خود را به گردن داور هم نباید انداخت. این تیم نیاز به دست کاری دارد، فراتر از آن حتی فدراسیون نیاز به خانه تکانی دارد. فدراسیونی که این روزها خوب رکورد ثبت می‌کند، مثل رکورد تازه این فدراسیون یعنی فروش بلیط با قیمت 500 تا یک میلیون ریال (900 تا 1800 افغانی) برای اولین بار در تاریخ ورزشگاه آزادی.
 
هیچگاه در هیچ جای جهان اتفاق نیفتاده است که تعدادی از بازیکنان ماه‌ها و سال‌ها این گونه قهر و ناز کنند، هنوز 90 درصد تیم ما یک تیم آلمانی است، کسانیکه در داخل کشور گرد و خاک خورده‌اند و معنی جنگندگی و عرق ملی را می‌دانند دست آنان به تیم ملی نمی‌رسد. ما مگر تا چندی قبل نایب قهرمان و سپس قهرمان جنوب آسیا نبودیم؟ ما مگر کمر هند را نشکستیم؟
 
این تیم به درد ما نمی‌خورد.
 
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *