رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بحران در نقل‌وانتقالات استقلال ادامه دارد؛ ستاره‌های آبی حاضر به تمدید نیستند

11:21 - 29 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دردسر‌های باشگاه استقلال برای توافق با بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده همچنان ادامه دارد.

  - با وجود وعده مسئولین باشگاه استقلال مبنی‌بر تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته، اما هنوز هیچ اتفاق امیدوارکننده‌ای در این باشگاه رخ نداده به‌همین‌علت هواداران با نگرانی فراوانی اخبار باشگاه استقلال را در فصل نقل‌وانتقالات دنبال می‌کنند.

منابع خبری در باشگاه استقلال مدعی شدند فرایند تمدید قرارداد بازیکنانی که مدت‌ زمان قرارداد آن‌ها با استقلال به پایان رسیده با مشکل اساسی روبرو شده‌است به شکلی که بازیکنان مذکور حاضر به تمدید قرارداد با رقم پیشنهادی مسئولین باشگاه استقلال نیستند.

گفته می‌شود اگر شرایط مذاکرات باشگاه استقلال با بازیکنان به‌همین منوال سپری شود به‌ احتمال بسیار زیاد تعداد نفراتی که از جمع آبی‌پوشان جدا خواهند شد، افزایش خواهد یافت.

در این‌ بین انتشار خبر احتمال استعفای پرویز مظلومی عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال نشان داد تنش در مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال نیز وجود دارد اتفاقی که تاکنون از دید هواداران باشگاه استقلال پنهان‌شده بود و کسی به آن اشاره نکرده بود، اما با در نظر گرفتن کناره‌گیری قریب‌الوقوع مظلومی به‌نظر می‌رسد دردسر‌های احمد مددی به‌عنوان مدیر عامل افزایش خواهد یافت.

هرچند مظلومی هنوز واکنشی نسبت‌ به احتمال کناره‌گیری‌اش از هیئت‌مدیره استقلال نشان نداده، اما گفته می‌شود برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال انتقادات تندی را نسبت‌به شرایط موجود به وی داشته‌اند، ازاین‌رو مظلومی تصمیم گرفته‌ است به واسطه نشان‌دادن نارضایتی خود از شرایط موجود قید حضور در جمع هئیت مدیره را بزند.

همزمان با این اتفاقات سکوت مسئولین باشگاه استقلال نشان از این دارد که شرایط حاکم بر بازار نقل‌وانتقالات آبی‌ها زیاد امیدوارکننده نیست، با این‌ حال به گفته برخی منابع خبری در باشگاه استقلال فعلا همه منتظر روشن‌شدن ماجرای انتقال مهدی قایدی به الشباب الاهلی امارات هستند تا با تزریق منابع مالی ناشی از این ترانسفر شاید معادلات نقل‌وانتقالات استقلال تغییر پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *