با اعلام مددی؛ تلاش برای تمدید قرارداد ۵ بازیکن و مذاکره با ۱۰ بازیکن مدنظر مجیدی

20:18 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۳۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد در حال مذاکره با ۱۰ بازیکن موردنظر کادر فنی این تیم برای تقویت آبی‌پوشان در فصل پیش روست.

- طبق اعلام سایت باشگاه استقلال، جلسه هیئت مدیره باشگاه و کادر فنی استقلال امروز (سه‌شنبه) به مدت ۱۲۰ دقیقه در فضایی صمیمانه با حضور اصغر ملکیان، پرویز مظلومی، فرهاد مجیدی و صالح مصطفوی و به میزبانی احمد مددی مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

مددی مدیرعامل استقلال درباره این جلسه گفت: آقایان مجیدی و مصطفوی در ابتدا ضمن ارائه گزارش درباره وضعیت فنی تیم، توضیحاتی درباره فهرست نقل‌وانتقالاتی ارائه کردند. باشگاه و کمیته نقل‌وانتقالات در حال حاضر گفتگو با پنج بازیکن تمدیدی موردنظر کادر فنی و همچنین ۱۰ بازیکن موردنظر ایشان برای تقویت تیم را در دستور کار دارد.

مددی با سازنده ارزیابی کردن این جلسه در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: در این جلسه روند مذاکرات مورد گفتگو قرار گرفت و همچنین اعداد نهایی و مورد تأیید برای حضور بازیکنان در فصل پیش رو به تأیید حاضران در جلسه رسید تا نسبت به آن برای حضور بازیکنان موردنظر کادر فنی اقدام شود.

*جزییات سفر مددی به امارات اعلام شد

احمد مددی مدیرعامل استقلال روز چهارشنبه برای بررسی شرایط میزبانی کشور امارات و انجام مقدمات لازم جهت دیدار استقلال ایران و الهلال عربستان از سري رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا که در کشور امارات و شهر دبی برگزار می‌شود، به این کشور سفر می‌کند.

بر اساس توافق انجام گرفته مقرر شد تا در این فاصله زمانی، مذاکرات باشگاه و بازیکنان از سوی اعضای کمیته نقل‌و‌انتقالات ادامه پیدا کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *