اعزام تیم بهداشت و درمان منطقه پدافند هوایی جنوب به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر

15:31 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۲۳۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب گفت: گروهی از مدافعان سلامت و کادر درمان منطقه پدافند هوایی جنوب، برای مداوا و پیگیری سلامت مناطق محروم بوشهر به دانشگاه علوم پزشکی این استان اعزام شدند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، سرهنگ رضا کلهری با بیان اینکه خدمت رسانی و مردم یاری از اهداف مهم اعزام تیم کادر درمان این منطقه پدافندی به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بوده است، گفت: حضور متعدد کادر درمان نیرو‌های مسلح بویژه نیروی پدافند هوایی در مناطق دور افتاده و محروم پا به پای سایر مدافعان سلامت، مصداق واقعی جهاد اصغر است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب افزود: امیدواریم با اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم  علاوه بر کاهش هزینه‌های مردم و قشر ضعیف جامعه که اکثراً روستائیان هستند، موجب دلگرمی و تسکین خاطر هموطنان عزیزمان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ارتش همواره در زمان صلح در هر نقطه ایران پهناور آماده خدمت رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است،اظهار داشت: کارکنان ارتش بویژه نیروی پدافند هوایی ارتش، به طور مکرر در موقعیت‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و ... به ایرانیان عزیز ثابت کرده اند که حامی و پشتیبان مردم هستند و شعار ارتش فدای ملت یک شعار واقعی است کع در عمل بروز و ظهور پیدا می‌کند.
 

برچسب ها: کرونا ارتش بوشهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *