یزدانی‌خرم: تنها ۲-۳ مدیر شایستگی وزارت ورزش را دارند/ سجادی همه جای ورزش بوده و به پیچ و خم آن آگاه است

0:01 - 27 مرداد 1400
کد خبر: ۷۵۰۱۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر کهنه‌کار ورزش ایران گفت: نمایندگان مجلس روز تایید صلاحیت باید خدا را در نظر بگیرند و فکر آینده جوانان باشند و سجادی را تایید کنند که درد ورزش را می‌داند.

محمدرضا یزدانی‌خرم در گفت‌وگو با میزان، درخصوص معرفی حمید سجادی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت سیزدهم اظهار داشت: رییس جمهور جدید کشورمان برای یک وزیر خوب مواردی مانند تبحر در بخشی که فعالیت خواهد کرد، سابقه اجرایی، حسن نیت و مواردی از این قبیل را یادآور شدند که به نظرم در حال حاضر در کشور تنها ۲-۳ نفر هستند که تقربیا همه ویژگی‌ها را دارند و می‌توانند سکان وزارت ورزش را برعهده بگیرند که یکی از آن‌ها حمید سجادی است.

وی ادامه داد: سجادی قهرمان دوومیدانی بوده و در المپیک به عنوان ورزشکار شرکت کرده است، از سوی دیگر زحمات زیادی در ورزش کشیده و علاوه بر این از نظر دانشگاهی و تحصیلات آکادمیک هم فرد شناخته شده‌ای است.

این مدیر کهنه‌کار ورزشی خاطرنشان کرد: سجادی تقریبا در همه جای ورزش بوده و به پیچ و خم ورزش آگاه است. او حدود ۲ سال معاون سازمان تربیت بدنی هم بود و در آن زمان به خوبی یادم هست که هرچه می‌خواستیم برایمان فراهم کردند، زیرا سجادی به خوبی ورزشکار را حس می‌کند و کمبود‌ها را می‌‎شناسد.

مدیر اسبق فدراسیون‌های کشتی و والیبال با توصیه به سجادی برای عدم توجه به فشار‌های سیاسی و جناحی گفت: متاسفانه در گذشته سجادی اسیر این فشار‌های سیاسی شد، اما اکنون او باتجربه‌تر از قبل است و می‌داند که فشار‌های سیاسی بیشتر هم شده‌اند. همین الان هم شاهد تضاد آرا بین نمایندگان هستیم و عده‌ای از سجادی حمایت می‌کنند و عده‌ای دیگر شدیداً با وی مخالفند.

یزدانی‌خرم با اعلام حمایت از سجادی به عنوان گزینه دولت در پست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: به نظرم نمایندگان روز تایید صلاحیت باید خدا را در نظر بگیرند و فکر آینده جوانان باشند و سجادی را تایید کنند که درد ورزش را می‌داند. اخیراً دیدم که صحبت از فردیست که روسای یکی از دانشکده‌هاست، اما باید به دوستان بگویم این افراد غریبه با ورزش در صورتی که وزیر شوند فقط ۴ سال زمان لازم دارند تا نام افراد دور و برشان را یاد بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *