شناسایی بیش از ۵۰ کیلو تریاک

14:47 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۹۳۲
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با استفاده از یک دستگاه خودروی باری قصد داشت ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را وارد تهران کند، خبرداد.
- عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هشتم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران سابقه دار پایتخت به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال آن به تهران بزرگ را دارد.

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم و گشت زنی‌های هدفمند ماموران در سطح محور‌های مواصلاتی پایتخت در نهایت ماموران متهم اصلی پرونده که در حال تردد در یکی از محور‌های مواصلاتی بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم، ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در خلال مقدار ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملاً حرفه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.
 

برچسب ها: پلیس موادمخدر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *