«مرد آزاد» صدرنشین جدول هفتگی/سقوط آزاد «جوخه انتحار»

10:30 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۷۵۷
«مردآزاد» با بازی ستاره هالیوود رایان رینولدز صدر نشین جدول هفته باکس آفیس شد.

- فیلم «مرد آزاد/ Free Guy» توانست با عملکردی بسیار خوب ۲۸٫۴ میلیون دلاری، صدرنشین جدول باکس آفیس این هفته آمریکا شود.

«مرد آزاد» از ۱۳ آگوست اکران خود را آغاز کرد و توانست ۱۰ میلیون و پانصد هزار دلار به دست آورد و در نهایت با فروش ۲۸٫۴ میلیون دلاری، نخستین هفته اکران خود را تجربه کرده باشد. رایان رینولدز به تازگی از چراغ سبز والت دیزنی و استودیوی قرن بیستم برای ساخت قسمت دوم فیلم «مرد آزاد» خبر داده است.

«مرد آزاد» به کارگردانی شاون لوی و با بازی رایان رینولدز که داستان یک شخصیت بازی‌های کامپیوتری را روایت می‌کند، این هفته اکران خود را در آمریکا آغاز کرد و توانست با وجود بازگشایی مدارس آن هم در دوران کرونا، عملکرد خوبی را ارائه داده و صدرنشین گیشه آمریکا شود.

«مرد آزاد» صدرنشین جدول هفتگی/سقوط آزاد «جوخه انتحار»

در این آخر هفته سینما‌های آمریکا، جایگاه دوم پرفروش ترین‌ها، به دنباله فیلم ترسناک «نفس نکش / Don’t Breathe» تعلق گرفت. این فیلم توانست به فروش خوب ۱۰٫۶ میلیون دلاری دست پیدا کرده و بالاتر از سایر فیلم‌ها، در رده دوم جدول قرار گیرد.

فیلم «گشت‌وگذار در جنگل/Jungle Cruise» این هفته نیز عملکرد خوبی در گیشه داشت و با فروش ۹ میلیون دلاری، سومین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت. فیلم درام «بزرگداشت/ Respect» نیز با فروش ۸٫۸ میلیون دلاری، عملکرد خوبی داشت و رده چهارم جدول این هفته را از آن خود کرد.

فیلم صدرنشین هفته گذشته یعنی «جوخه انتحار/ The Suicide Squad» این هفته به فروش ۷٫۵ میلیون دلاری دست پیدا کرد تا با افت شدید و ۷۱ درصدی نسبت به هفته نخست، در رده پنجم جدول قرار گیرد.

فیلم‌های زیر به ترتیب در رده‌های بعدی باکس‌آفیس این هفته (بر مبنای فروش آخر هفته) هستند.

۶- «اولد» ۲٫۴ میلیون دلار

۷- «بیوه سیاه» ۲ میلیون دلار

۸- «مرداب» ۱٫۳ میلیون دلار

۹- «شوالیه سبز» ۱٫۱۶ میلیون دلار

۱۰- «هرج‌ومرج فضایی: میراثی جدید» ۱٫۱۱ میلیون دلار



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *