رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: وزیر پیشنهادی اطلاعات در مأموریت‌های گذشته کاری خود فرد موفقی بود

15:12 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۶۳۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای خطیب در مأموریت‌های گذشته کاری خود فرد موفقی بود و می‌تواند عهده‌دار وظایف خطیر وزارت اطلاعات باشد.

محمود عباس‌زاده‌مشکینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به گزینه پیشنهادی «وزرات اطلاعات» دولت سیزدهم گفت: شخصاً با آقای خطیب گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات، آشنایی دارم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات شخصیتی آرام و درعین‌حال عمیق است.

وی با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات سعه‌صدر داشته و معتقد به انقلاب و آرمان‌هاست، تأکید کرد: آقای خطیب مسلط به مأموریت نهادهای اطلاعاتی و امنیتی است

عباس‌زاده مشکینی بیان داشت: شخصاً نظر بنده نسبت به کارنامه کاری آقای خطیب مثبت است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: آقای خطیب در مأموریت‌های گذشته کاری خود فرد موفقی بود و می‌تواند عهده‌دار وظایف خطیر وزارت اطلاعات باشد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب متولد سال ۱۳۴۰ و رئیس پیشین مرکز حفاظت‌واطلاعات قوه قضائیه بود.

وزارت اطلاعات وظیفه کشف و پرورش اطلاعات امنیتی و اطلاعات خارجی و حفاظت اطلاعات و ضد جاسوسی و به‌دست آوردن آگاهی‌های لازم از وضعیت دشمنان داخلی و خارجی جهت پیشگیری و مقابله با توطئه‌های آنان علیه انقلاب اسلامی، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *