رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سیف‌الله‌پور: برنامه شروع لیگ بر اساس کدام اصل و منطق است؟/ حداقل زمان قطعی بگویند

10:52 - 26 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۶۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل فعلاً مستعفی باشگاه نساجی نسبت به برگزاری زمان مسابقات لیگ برتر معترض شد.

ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: من استعفا دادم و فعلاً با توجه به این که حدادیان در ایران نیست کار‌های این باشگاه به کندی پیش می‌رود. امیدی هم به کمک مسئولان شهری و استان نیست و نگرانی همچنان برای این تیم وجود دارد.

وی که به احتمال زیاد با وجود استعفا از مدیرعاملی باشگاه نساجی بار دیگر به چرخه مدیریت این باشگاه برمی‌گردد به تصمیم سازمان لیگ نسبت به برگزاری مسابقات در تاریخ ۱۰ مهر انتقاد کرد و گفت: بازی‌ها ۸ مرداد تمام شد و یک فوتبالیست باید ۲۵ تا ۳۰ روز استراحت کند به طور نسبی این استراحت ۱۰ شهریور به پایان می‌رسد. شش هفته نیز برای بدنسازی زمان نیاز دارد که حدود ۴۵ روز طول می‌کشد با این تفاسیر سازمان لیگ بر اساس کدام اصل و منطق می‌خواهد لیگ را ۱۰ مهر آغاز کند؟

مدیرعامل فصل قبل باشگاه نساجی ادامه داد: از سوی دیگر لیگ قهرمانان آسیا، مقدماتی جام ملت‌های آسیا و بسیاری مسابقات ملی دیگر در بین است و بعید است با این شرایط بتوانند مسابقات را ۱۰ مهر آغاز کنند. یک بازیکن چطور می‌تواند در کمتر از یک ماه هم بدنسازی کند و هم وارد کوران مسابقات شود؟ فرض کنیم دهم هم بازی‌ها را آغاز کنند بعد از آن باید به دلیل مسابقات ملی باز هم لیگ را تعطیل کنند.

سیف‌الله‌پور افزود: باشد! قبول! حداقل زمان قطعی بگویند. مثلاً بگویند قطعا می‌خواهیم دهم آغاز کنیم و این را به تیم‌ها اعلام کنند و تیم‌ها بر این اساس برنامه ریزی کنند. این اتفاقات می‌تواند تاثیر بدی روی مسابقات بگذارد و تیم‌ها آسیب می‌بینند. همانطور که فصل قبل زمان برگزاری متغییر شد و در بین لیگ هم مدام به هر بهانه‌ای مسابقات تعطیل شد. خیلی از تیم‌ها در آن تعطیلات دخل و تصرفی در مسابقات ملی و آسیایی نداشتند، اما کل مسابقات تعطیل شد و بار‌ها تیم‌ها آسیب دیدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *