بشیریان: قدم‌های بزرگی در ورزش‌های همگانی برداشته شده است

13:46 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۶۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دیدار با افشین ملایی از عملکرد فدراسیون ورزش‌های همگانی در مدت حضور افشین ملایی تجلیل کرد.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، هادی بشیریان که روز دوشنبه در محل فدراسیون ورزش‌های همگانی حضور یافته بود با اعلام آمادگی فدراسیون متبوعش برای همکاری با فدراسیون همگانی، ابراز امیدواری کرد این تعامل بتواند به توسعه و گسترش ورزش همگانی بین دانشجویان سراسر کشور کمک کند.

در این نشست که رضا شجیع نایب رئیس، محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی و محمد پورکیانی دبیرکل فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی حضور داشتند، بشیریان با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: این فدراسیون که از سال ۱۳۸۴ فعالیتش را به طور رسمی آغاز کرده است بیشتر از بعد قهرمانی فعالیت می‌کند، اما به واسطه جمعیت بالایی که دارد باید در حوزه ورزش همگانی هم قدم‌های اساسی بردارد.

وی با بیان این که نزدیک به چهار میلیون دانشجو در دانشگاه‌های سراسر کشور فعالیت دارند گفت: این جمعیت بین سنین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند و از انرژی و جوانی پرشوری برای انجام فعالیت‌های ورزشی برخوردارند.. به همین خاطر باید این جوانان را در راستای انجام فعالیت‌های ورزشی هدایت کنیم.

بشیریان با تمجید از عملکرد فدراسیون ورزش‌های همگانی در مدت حضور افشین ملایی خاطرنشان کرد: با گزارشی که از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون دریافت کردم باید از عملکرد تیم مدیریتی این فدراسیون قدردانی کنم که در دوران کرونا و با توجه به شرایط و محدودیت‌هایی که وجود داشت قدم‌های بزرگی برای انجام فعالیت‌های بدنی مردم برداشته است.

وی ادامه داد: همه ما باید دغدغه تامین سلامت مردم را داشته باشیم و در این راستا هر کمکی از عهده فدراسیون دانشگاهی بر بیاید اعلام آمادگی می‌کنیم. تلاش ما این است که بتوانیم سهم خودمان را در تامین سلامت مردم برداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *