حضور آزمون در لیگ‌های معتبر؛ فقط در حد شایعات رنگی

12:55 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۵۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی این فصل هم در لیگ روسیه خواهد بود تا رفتنش به لیگ های معتبر اروپایی فعلا در حد شایعات باشد.

- سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله تیم‌ملی سال‌هاست در کشور روسیه و لیگ آن به میدان می‌رود و ظاهرا تمایلی به جدایی از این لیگ و کشور ندارد. آزمون حدود ۸ سالی است عازم روسیه شده و مدام در حال جابجایی بین تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت بوده است. در این سال‌ها با توجه به درخشش آزمون در لیگ روسیه و تیم ملی ایران، نام تیم‌های زیادی چون میلان، چلسی، دورتموند، پورتو، آتالانتا، سویا، ویارئال و... در صف مشتریان سردار دیده شده! اما هیچکدام به پیشنهاد رسمی و مذاکره نینجامیده‌ است.

در بازار تابستان ۲۰۲۱ دوباره شایعاتی مبنی بر علاقه چند باشگاه اروپایی (بایرلورکوزن، آاس رم و لیون) به سردار شنیده شد، اما با توجه به بازیکنان این تیم‌ها و وضعیت آنها در باشگاه هایشان امیدی به جدایی سردار و پیوستن به تیم و لیگی بزرگتر نبود. لورکوزن که با تمدید قرارداد بازیکنانش خیلی زود سردار را از فهرست خود کنار گذاشت و رم با خرید الدور شاه‌مرادف نشان داد قصدی برای جذب مهاجم ایرانی ندارد. البته پس از جدایی ادین ژکو تصور شد باز هم رم برای آزمون اقدام خواهد کرد، اما گرگ‌ها تامی آبراهام را از چلسی به خدمت گرفتند و پرونده خط حمله خود را بستند. علاقه لیون هم بیشتر شبیه به یک گمانه زنی رسانه‌ای بود تا واقعیت.

با وجود لینک شدن هر ساله‌ی آزمون به تیم‌های ۵ لیگ معتبر اروپایی، اما هیچگاه در این مدت اقدامی جدی از سوی این باشگاه‌ها صورت نگرفته و ظاهرا خود این بازیکن هم تمایلی به جدایی از سرمای روسیه ندارد و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هم باید این مهاجم را در پیراهن زنیت ببینیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *