شناسایی ۲۰ میلیارد ریال لوازم آرایشگاهی قاچاق در بازار تهران

12:28 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۵۸۴
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۱ نفر و کشف بیش از ۱۱۶ هزار عدد لوازم آرایشگاهی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.
علی ولی پور گودرزی به میزان گفت: روز گذشته طی اطلاع از دپوی مقادیری لوازم آرایشگاهی خارجی قاچاق در خیابان منوچهری تهران بزرگ، مامورین این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالا‌های قاچاق مراجعه که مقادیر زیادی انواع لوازم آرایشگاهی قاچاق در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید محل در طبقه اول یکباب ساختمان قدیمی مسکونی بوده که در بازرسی از محل مقادیری لوازم آرایشگاهی قاچاق از قبیل لوازم تتو و کاشت ناخن موجود که فاقد اسناد مثبته گمرکی می‌باشد.

ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید کالا‌ها که لوازم تتو و کاشت ناخن محصول کشور‌های کره، برزیل و ... بوسیله خودرو‌های سواری شوتی از جنوب کشور به تهران منتقل و باتوجه به اینکه مالک کالا‌ها در بازار تهران دارای فروشگاه بوده اقدام به فروش لوازم می‌نماید.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان در رصد‌های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالا‌ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالک کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *