سازش ۳۵ درصدی پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان

10:21 - 25 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۵۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از سازش ۳۵ درصدی پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در تیر ماه سال جاری خبر داد.
سید محمد موسویان، رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در گفت‌وگو با میزان از سازش ۳۵ درصدی پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در تیر ماه سال جاری خبر داد و گفت: با تلاش  شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در تیرماه سال جاری ۳۵ درصد از پرونده‌های وارده به شعب با صلح و سازش مختومه شد که نسبت به ماه‌های قبل افزایش داشته است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان اظهار امیدواری کرد: شورا‌های حل اختلاف در راستای ارج نهادن به سنت‌های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در جامعه، در آینده درصد بیشتر از پرونده‌های وارده را با صلح و سازش مختومه کنیم.

وی در ادامه افزود: تعداد ۲۳ حوزه قضایی اصفهان، آران و بیدگل، باغ بهادران، بادرود، کرون، چادگان، خوانسار، خوروبیابانک، داران و فریدن، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، فریدونشهر، کاشان، زرین شهر و لنجان، مبارکه، نجف آباد، نطنز، جلگه، زواره، بن رود، جرقویه و فولادشهر از ۳۵ حوزه در استان اصفهان، موفق به کسر آمار موجودی پرونده‌های شعب خود در این ماه نسبت به ماه گذشته شده اند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *