آخرین وضعیت ترمیم چمن ورزشگاه انزلی و باشگاه از زبان مدیرعامل ملوان

9:41 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه ملوان توضیحاتی را در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تقویت زیرساخت‌های این باشگاه ارائه کرد.

- پژمان نوری مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص ادامه فعالیت در این باشگاه اظهار داشت: بعد از پایان فصل و اتمام قراردادم به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل، در نامه‌ای رسمی به ریاست مجمع عمومی باشگاه از اعضا خواستم جهت واگذاری ملوان به یک مجموعه قوی و با ثبات اقدامات لازم را انجام دهند و این مهم را از طریق صفحه شخصی‌ام در فضای مجازی به اطلاع هواداران عزیزمان هم رساندم.

وی افزود:، اما با برگزاری جلسه مجمع عمومی باشگاه و نظر لطفی که تمامی اعضا به بنده داشتند باز هم مسئولیت این امانت مهم به من واگذار شد. به همین دلیل تصمیم گرفتم بدون فوت وقت برای رفع برخی دغدغه‌ها جلساتی را با تعدادی از مسئولین شهرستان برگزار کنم که خدا را شکر به نتایج مثبتی هم دست پیدا کردیم. اشکان پوررشید در نظر دارد جهت ایجاد زیرساخت برای باشگاه ملوان هزینه کند، اما این کار بزرگ نیاز به همراهی مسئولین دارد که در جلساتی که با آن‌ها داشتیم در این خصوص قول مساعد دادند.

مدیرعامل ملوان با اعلام خبر آغاز ترمیم چمن استادیوم تختی انزلی گفت: یکی از مشکلات ما در سال‌های اخیر زمین چمن نامناسب ورزشگاه مان بود که بار‌ها مانع کسب نتیجه دلخواه سرمربیان ما می‌شد به همین دلیل با نظر پوررشید پروژه ترمیم چمن استادیوم انزلی را به یک گروه حرفه‌ای سپردیم و مقرر شد در صورت نگهداری درست حداقل تا ده سال آینده چمن این ورزشگاه در شرایط ایده‌آل باشد.

نوری تصریح کرد: دو فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون وقت آن رسیده برای آینده این باشگاه مردمی برنامه‌ریزی کنیم و قطعا در فصل آتی ضمن تلاش برای ایجاد ساختار مناسب، با قدرت در مسیر موفقیت‌های بزرگ در مستطیل سبز گام بر خواهیم داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *