وکیل مظاهری: مددی ۱۰ روز فرصت خواست/ پرداختی‌های استقلال تاخیر دارد

15:52 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۳۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وکیل دروزاه‌بان استقلال در خصوص آخرین شرایط این بازیکن توضیحاتی ارائه داد.

- وکیل رشید مظاهری پس از جلسه با احمد مددی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت این دروازه بان و خروجی جلسه اش با مدیرعامل استقلال صحبت کرد. گزیده صحبت‌های وی را در زیر می‌خوانید:

*از ما دعوت شد با مدیرعامل استقلال درباره ادامه همکاری صحبت کنیم.  مظاهری این فصل و فصل آینده با باشگاه استقلال قرارداد دارد، ولی یکسری مشکلات در خصوص مطالباتش داشت که با مددی جلسه خوبی گذاشتیم. با حسن نیت دنبال حضور در باشگاه استقلال هستیم و می‌خواهیم حضور رشید در استقلال تداوم داشته باشد، اما مشکلات هم زیاد بوده است. تا الان صبر کردیم فصل تمام شود و اگر تصمیمی هم گرفته شود به باشگاه ضرری وارد نشود. به هر حال باید راه حلی پیدا کرد.

*نمی‌شود بازیکن تحت فشار باشد و انتظارات از او در سطح ملی باشد. با مددی صحبت‌هایی شد و  وی قول دادند شرایط را بررسی کنند تا ببینیم برای ادامه کار با استقلال می‌توان چه کار‌هایی کرد.

*بیشترین دریافتی به مظاهری؟ باشگاه استقلال تا الان تنها ۶۰ درصد طلب مظاهری را پرداخت کرده است. طبق الگوی پرداختی قرارداد، باشگاه مبالغی را به مظاهری بدهکار و مدت زیادی است در پرداختی‌ها تاخیر داشته. تا الان اقدامی انجام نداده‌ایم و دوستانه رفتار کرده ایم. نظر من و مظاهری بر این است تا به این قرارداد پایبند باشیم. روز فینال جام حذفی از طریق سازمان لیگ این موضوع را به خود باشگاه هم اطلاع داده بودیم.

*طبق ماده ۱۳ آیین نامه طرفین باید به قرارداد احترام بگذارند. بحثی در بند قرارداد هم وجود دارد و می‌توان جدایی رقم بخورد، اما ما سعی کرده ایم به احترام هواداران و باشگاه استقلال با حسن نیت پیش برویم. نظرمان حضور و تعهد به قرارداد با استقلال است. انتظارمان این است که باشگاه استقلال مطالبات این فصل را با ما تسویه کند. نمی‌شود از یک بازیکن انتظار حرفه‌ای داشت و در قرارداد و تعهداتش یک طرفه باشد.

*زمانی که اتفاقاتی در بازی با مس رخ داد، مظاهری مصدوم و اقدامات پزشکی روی آن انجام شد و او از حضور در بازی منع شد. کادرفنی هم در جریان بود، ولی رشید بابت غیبت در بازی جریمه شد. اجازه بدهید مبلغ جریمه را نگویم، چون اسرار باشگاه است. بابت این موضوع ما در باشگاه جلسه داشتیم که نتیجه خوبی در پی نداشت. مددی قول داد موضوع را حل کند، اما همچنان منتظر هستیم مدیریت به قول خود عمل کند. درصدی به عنوان جریمه در قرارداد مظاهری لحاظ شده که اقدام قانونی در این باره انجام نداده ایم.

*با مددی که صحبت کردیم و او قول پیگیری داد و فرصت ۱۰ روز خواست تا نظر نهایی خود را به ما اعلام کند. مظاهری بازیکن حرفه‌ای است و او در جلسه تمرینی خودش حضور دارد. بهتر است به شایعات دامن زده نشود. به مددی قول داده ام که هر ساعتی خواست برای رفع موضوعات مطرح شده به باشگاه بروم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *