اقلیمی: هفته آینده درمورد دور جدید اردوها تصمیم‌گیری می‌شود/ چند مربی برای تمرین با قایقرانان به شهرهای مختلف اعزام می‌شوند

7:45 - 24 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۳۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران گفت: پس از بازگشت از توکیو آقامیرزایی یک هفته استراحت کرد و از اوایل هفته گذشته دور جدید تمریناتش را زیر نظر من آغاز کرده است.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص روند برگزاری اردو‌های تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آن هم پس از ۲۰ روز از اتمام بازی‌های المپیک اظهار داشت: درحال حاضر هیچ اردویی تشکیل نشده و با توجه به شرایط بسیار حاد کرونایی در کشور فکر نمی‌کنم بتوانیم به این زودی‌ اردویی متمرکز در تهران و با حضور همه قایقرانان برگزار کنیم، زیرا واقعا جمع کردن همه قایقرانان در یک محل تمرین در چنین شرایطی، ریسک بالایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است هفته آینده جلسه‌ای در فدراسیون با حضور اعضای کمیته فنی تشکیل شود تا درمورد شرایط و نحوه برگزاری اردو‌های تیم ملی قایقرانی در ماده‌های مختلف تصمیم‌گیری کنند. باتوجه به اینکه تا آغاز بازی‌های آسیایی حدود یک سال زمان داریم، فکر می‌کنم باید هر چه سریعتر اردو‌ها تشکیل شود تا به قول‌هایی که داده‌ایم بتوانیم عمل کنیم.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام افزود: باتوجه به اینکه احتمال فروکش کردن این موج سهمگین کرونا، زمان‌بر خواهد بود و شاید هفته‌ها طول بکشد، بنابراین احتمالا به تصمیم نهایی کمیته فنی قرار است چند مربی که از سوی کمیته فنی مشخص خواهند شد در شهر‌های مختلف مانند تهران، گیلان و مازندران حاضر شوند و با قایقرانان تمرین کنند تا از تمرینات عقب نمانیم. با این روش هم مربیان بر کار پاروزنان نظارت مستقیم دارند و هم از تجمع و تمرکز زیاد ورزشکاران در یک مکان جلوگیری می‌شود.

اقلیمی در پایان در مورد وضعیت جسمانی و همچنین روند تمرینات علی آقامیرزایی پس از بازگشت از المپیک گفت: پس از بازگشت از توکیو آقامیرزایی یک هفته استراحت کرد و از اوایل هفته گذشته دور جدید تمریناتش را زیر نظر من آغاز کرده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *