پیشنهادی برای انتقال قایدی به استقلال نرسیده/ جلسه مهم مدیر برنامه مهاجم استقلال با مددی

14:06 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با وجود انتشار اخبار مختلف پیرامون حضور مهدی قایدی در یکی از لیگ‌های فعال حوزه خلیج‌فارس،هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و معتبری برای انتقال این بازیکن به باشگاه استقلال ارسال نشده‌است.

  - سفر ناگهانی مهدی قایدی به امارات زمینه پیدایش شایعات مختلفی در فضای مجازی را به وجود آورد تا احتمال ترانسفر شدن مهاجم بوشهری استقلال به شکل ویژه‌ای مطرح شود.

اما برابر اطلاعات به‌دست‌آمده تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی مبنی‌بر انتقال مهدی قایدی به باشگاه استقلال ارسال نشده‌است.

گفته می‌شود قرار است مدیر برنامه مهدی قایدی ظرف امروز و فردا با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ملاقات کند تا پیرامون موضوعات مطرح‌شده در خصوص تمدید قرارداد یا ترانسفر احتمالی این بازیکن توافقات لازم صورت گیرد.

به‌گفته منابع آگاه خبری در باشگاه استقلال تا زمانی‌که پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه‌های متقاضی جذب مهدی قایدی به این باشگاه ارسال نشود این بازیکن همچنان طبق قرارداد در استخدام باشگاه استقلال است و طبیعتاً موضوع انتقال وی منتفی خواهد بود.

با این‌حال هواداران باشگاه استقلال به واسطه انتشار شایعات مختلف پیرامون حضور احتمالی قایدی در یکی از لیگ های شناخته شده حاشیه خلیج‌فارس به‌شدت واکنش منفی نشان دادند و مخالفت خود را با هر گونه انتقالی اعلام کردند اما از آن‌جا که پیش‌بینی می‌شود باشگاه استقلال از محل ترانسفر مهدی قایدی می‌تواند درآمد ایده‌آلی را به دست آورد.

با این وجود بعید نیست با رسیدن پیشنهادهای رسمی موضوع ترانسفر مهاجم ریزنقش استقلال به‌صورت جدی در دستورکار احمد مددی قرار گیرد تا با انتقال قایدی و درآمد حاصل از این اتفاق مجموعه مدیریتی استقلال بتواند مطالبات معوقه خود به بازیکنان و بدهی‌های سنگین خارجی استقلال به شاکیانش را از این محل پرداخت نماید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *