افزایش قیمت طلا، سکه و حباب سکه/ پیش‌بینی بازار طلا در روزهای آینده

12:28 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۲۷۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: از هفته گذشته تاکنون قیمت طلا و سکه با افزایش همراه بوده و حباب سکه نیز ۷۵۰ هزار تومان به دلیل افزایش تقاضا و قیمت افزایش پیداکرده است.
محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با میزان، درباره روند قیمت این هفته طلا و همچنین حباب سکه و عواملی که در انس (واحد جِرم - «ounce») جهانی سکه مؤثر بوده است، گفت: قیمت اُنس جهانی تا روز پنج‌شنبه در حال کاهش بود، ولی امروز نسبت به‌روز پنج‌شنبه با افزایش همراه شده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: با توجه به اینکه از هفته گذشته قیمت ارز رو به افزایش بوده درنتیجه از روز اول هفته گذشته تا امروز روند قیمت‌ها در حال افزایش است.

وی افزود: قیمت سکه امروز نسبت به هفته گذشته حدود ۵۵۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

کشتی آرای بیان کرد: قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، نیم سکه پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا چهار میلیون ۸۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک‌میلیون و ۱۱۰ هزار تومان شده است.

وی اظهار کرد: از هفته گذشته تاکنون قیمت طلا و سکه با افزایش همراه بوده و حباب سکه نیز ۷۵۰ هزار تومان به دلیل افزایش تقاضا و قیمت افزایش پیداکرده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: خریدوفروش طلا و سکه نیز با توجه به اینکه در ایام سوگواری محرم هستیم کاهش پیداکرده است.

کشتی آرای در خصوص پیش‌بینی بازار طلا در آینده گفت: با توجه به روند افزایش قیمت جهانی و قیمت ارز در این هفته، احتمالاً تغییرات جزئی در قیمت‌ها داشته باشیم.
 
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *