تاکید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بر لزوم قاطعیت در پرونده‌های مهم و حساس

15:08 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۲۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم قاطعیت در پرونده‌های مهم و حساس گفت: باید در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنیم خصوصاً در پرونده‌های مهم و حساس که جامعه از آن متضرر شده و عموم مردم هم برخورد دستگاه قضایی را مطالبه می‌کنند باید محکم و قاطع ورود و حکم مقتضی را صادر و اجرا کرد.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در سیزدهمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان آذربایجان غربی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظلم و فساد و ستم بوده است؛ در هیچ جای تاریخ نمی‌توان حرکتی به مانند قیام و نهضت عاشورا یافت، این واقعه بی نظیر از ابعاد مختلف برای تمام انسان‌ها دارای پیام و درس آزادگی و عدالت خواهی هست.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه از همه مردم خواست تا شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی در ادامه خطاب به معاونان و مسئولان قضایی و قضات استان آذربایجان غربی گفت: باید در پرونده‌ها با قاطعیت عمل کنیم خصوصاً در پرونده‌های مهم و حساس که جامعه از آن متضرر شده و عموم مردم هم برخورد دستگاه قضایی را مطالبه می‌کنند باید محکم و قاطع ورود و حکم مقتضی را صادر و اجرا کرد.

عتباتی از معاونان خود خواست با دقت نظر بیشتر و نگاه نظارتی ویژه‌تر حوزه‌های قضایی تحت بازرسی خود را رصد کنند و تجربه گران‌بهای خود را در اختیار قضات جوان قرار دهند.

در پایان جلسه هر یک از معاونین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *