حضور دوچرخه‌سواران ایرانی در مسابقات تریال قهرمانی جهان در گرو موافقت فدراسیون + سند

0:01 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۰۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
باوجود دعوت رسمی فدراسیون دوچرخه‌سواری اسپانیا از ایران برای حضور در مسابقات تریال قهرمانی جهان، اما هنوز فدراسیون دوچرخه‌سواری با این دعوت موافقت نکرده است.
- مسابقات دوچرخه‌سواری تریال قهرمانی جهان از دهم تا پانزدهم شهریور ماه در اسپانیا برگزار می‌شود و از همین‌رو فدراسیون دوچرخه‌سواری و دولت اسپانیا با ارسال دعوتنامه رسمی از تیم ایران دعوت به عمل آورده‌اند تا در این رقابت‌ها شرکت کند.
 
گفتنی است تیم مازندران به عنوان تیم منتخب ایران در این رویداد حاضر خواهد شد و به همین جهت اعضای تیم منتخب کشورمان را در این مسابقات علی اختر، ایمان کمالی‌فر، محمد رحمتی، سپهر خمسه را به مربیگری و سرپرستی عبدالمطلب کریمی به همراه میثم رزم‌دیده تشکیل می‌دهند.

البته اعزام این تیم به شرطی صورت می‌گیرد که مسئولان فدراسیون و شخص ریاست با این اعزام موافقت کنند که ظاهراً توافقات اولیه برای اعزام‌ چند رکابزن صورت گرفته است.
 
در صورت عدم موافقت فدراسیون دوچرخه‌سواری با این دعوتنامه و عدم اعزام، این فرصت طلایی از دست خواهد رفت چراکه تمرین برای رکابزنان ایرانی در پیست بارسلونا در مدت زمان حضور در اسپانیا رایگان، اما برای کشور‌های دیگر هزینه‌ای بین ۵ تا ۱۰ هزار یورویی در بر دارد.
 
*دعوتنامه فدراسیون دوچرخه‌سواری اسپانیا از ایران برای حضور در مسابقات تریال قهرمانی جهان:

سند

حضور دوچرخه‌سواران ایرانی در مسابقات تریال قهرمانی جهان در هاله‌ای از ابهام/ چرا فدراسیون موافقت نمی‌کند + سند

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *