طبرسی: با تعطیلی باید چرخه انتقال کرونا را قطع کرد

0:18 - 23 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۹۰۳۷
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص لزوم قرنطینه تهران، گفت: تعداد موارد ابتلا روز به روز افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر این آمار مرگ و میر روز به روز روند افزایشی دارد.

پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در خصوص لزوم قرنطینه تهران به میزان، گفت: تعداد موارد ابتلا روز به روز افزایش پیدا می‌کند و علاوه بر این آمار مرگ و میر روز به روز روند افزایشی دارد.

وی افزود: باید چرخه انتقال را ولو به صورت موقتی قطع کرد تا کادر درمان نفسی تازه کند و خود را بازیابی کند در غیر اینصورت فرسوده شده و بعد از مدتی قادر به فعالیت نخواهد بود.

محقق اصلی طرح مطالعاتی واکسن ایرانی _ استرالیایی "اسپایکوژن" در واکنش به افرادی که از واکسن اسپایکوژن به عنوان واکسن شکست خورده چندی پیش استرالیا نام می‌برند، عنوان کرد: واکسنی که در مراحل تحقیقاتی در استرالیا مردود شد و تحقیقات آن متوقف شد واکسن دیگری به جز اسپایکوژن بود.


طبرسی در مورد فاز‌های مطالعاتی این واکسن افزود: فاز حیوانی و فاز ۱ واکسن اسپایکوژن در ایتالیا و استرالیا با موفقیت انجام شد و فاز ۲ مطالعاتی این واکسن در ایران انجام شد و فاز سوم هم چند روزی است که در ایران آغاز شده است.

محقق اصلی طرح مطالعاتی واکسن ایرانی _ استرالیایی "اسپایکوژن" ادامه داد: ۱۶۸۰۰ نفر در مرحله سوم این واکسن شرکت خواهند کرد.


برچسب ها: کرونا واکسن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *