داداش‌زاده: کسانی که می‌گفتند عاشق پرسپولیس هستند رفتند/ بازیکنان جدید پرسپولیس از حاشیه دوری کنند

8:45 - 02 شهريور 1400
کد خبر: ۷۴۸۹۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنان جدید پرسپولیس توصیه می‌کنم وارد حاشیه نشوند.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، درباره خریدهای جدید پرسپولیس اظهار داشت: این که چه بازیکنی گرفته شود و چه بازیکنی برود به باشگاه و سرمربی تیم مربوط است. چراکه سرمربی از نیازهای تیمش به خوبی خبر دارد و می‌داند چه بازیکنی می‌تواند این نیازها را برطرف کند. وظیفه پیشکسوتان هم این است که از باشگاه و تیم حمایت کنند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دفاع راست و وسط نیاز به بازیکن داشت؛ همچنین به یک هافبک خوب هم نیاز داریم. در خط حمله نیازی به بازیکن نیست چراکه فورواردهای خوبی داریم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق دارد؛ این تیم ارزش پیراهنش زیاد است. بازیکنی که دنبال پول است همان بهتر که برود. افرادی را دیدیم که می‌گفتند عاشق پرسپولیس هستند، اما رفتند و البته بازیکن مطرحی هم نشدند، گمنام شدند و جایگزین بهتری هم برایشان آمد. 

داداش‌زاده خاطرنشان کرد: به بازیکنان جدید پرسپولیس خیرمقدم می‌گویم و به آنها توصیه می‌کنم وارد حاشیه نشوند. جایگاه خودشان را در مستطیل سبز حفظ کنند، چون اگر وارد حاشیه شوند آسیب خواهند دید. مدیران، پیشکسوتان، هواداران و همه و همه باید به پرسپولیس کمک کنند تا این تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا و  و لیگ بعدی نیز بدرخشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *