دعا می‌کنم جنگ "افغانستان" متوقف و فوتبالشان پیشرفت کند

18:57 - 18 شهريور 1394
کد خبر: ۷۴۸۷۰
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: متأسفانه در کشور "افغانستان" شاهد جنگ هستیم که امیدوارم کم‌کم بهتر شود، دعا می‌کنم آنها شرایط بهتری داشته باشند و فوتبالشان هم پیشرفت کند.
دعا می‌کنم جنگ
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزای میزان، "هلیل هودزیچ" پس از پیروزی 6 بر صفر ژاپن مقابل افغانستان اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و قطعاً تیمی که 6 گل به ثمر می‌رساند، تلاش زیادی انجام داده است.
 
وی افزود: ما تلاش می‌کردیم که از اول به سمت دروازه افغانستان حمله کنیم اما دفاع سنگین آنها مانع این کار شده بود.
 
سرمربی تیم فوتبال چشم بادامی‌ها گفت: متأسفانه زمین چمن آزادی بلند بود و این کار را برای بازیکنان من دشوار می‌کرد. همه مردم ژاپن از ملی‌پوشان ما انتظار دارند که در همه بازی‌ها برنده باشند ما شانس زیادی مقابل افغانستان داشتیم و اوکازاکی هم بازی خوبی انجام داد اما متأسفانه خاراکوچی (شماره 8) می‌توانست بازی بهتری انجام بدهد البته زدن 6 گل نشان می‌دهد که عملکرد بازیکنانم بد نبوده است.
 
سرمربی تیم فوتبال ژاپن خاطرنشان کرد: ما بازی‌های سختی را در ادامه مسابقات داریم و باید تمرین کنیم و تلاش خود را بیشتر کنیم باید تغییر کنیم تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
 
وی در مورد حضور تماشاگران افغانستانی در ورزشگاه گفت: برای من جالب بود با توجه به شکست تیمشان 90 دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند ما انتظار داشتیم افغانستان ما را بیشتر تحت فشار قرار بدهد اما این اتفاق رخ نداد.
 
هودزیچ گفت: متأسفانه در کشور افغانستان شاهد جنگ هستیم که امیدوارم کم‌کم بهتر شود دعا می‌کنم آنها شرایط بهتری داشته باشند و فوتبال‌شان هم پیشرفت کند.
 
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *