بازدید سرزده رئیس‌کل دادگستری هرمزگان از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس

14:14 - 20 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۶۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های نظارت میدانی و بازرسی هدفمند به منظور بررسی روند خدمت رسانی به مردم، از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در ادامه برنامه‌های نظارت میدانی و بازرسی هدفمند به منظور بررسی روند خدمت رسانی به مردم، از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

علی صالحی با حضور در شعب مختلف ضمن بررسی دقیق پرونده‌ها و چگونگی کیفیت و کمیت رسیدگی ها، توصیه‌های لازم را به منظور ارتقاء عملکرد این شعب و رفاه حال مراجعان با توجه به شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا ارائه نمود.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه، از نظارت ویژه بر شعب اجرای احکام و تشکیل کارگروه‌هایی جهت پالایش کلیه پرونده‌های موجود در این شعب خبر داد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین، استقرار شورای حل اختلاف در مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس را برای ایجاد مصالحه در پرونده‌های قصاص، بسیار مؤثر و حائز اهمیت برشمرد.

شایان ذکر است؛ در جریان این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان نیز در گزارشی، مهمترین اقدامات و برنامه‌های دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس را تشریح کرد.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *