اولویت با آموزش حضوری حتی با تاخیر است

2:10 - 22 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۵۸۹
یک نماینده مجلس گفت:آموزش وپرورش باید به طور کلی خود را برای آموزش حضوری آماده کند، و هر زمان که این امکان فراهم شد آموزش حضوری حتی با تاخیر از سر گرفته شود.
مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس  شورای اسلامی در گفت‌وگو با میزان در مورد شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید گفت : امروز دیگر همه اذعان دارند که اولویت با آموزش حضوری است .
 
وی ادامه داد واکسیناسیون فرهنگیان و اساتید و به طور کلی کادر آموزش کفایت نمی کند بلکه باید به سطح بالایی در این زمینه برسیم چرا که دانش آموزان و دانشجویان نیز باید در برابر این بیماری مصون شوند.
 
ویس کرمی گفت : به دلیل معضلاتی که آموزش مجازی گریبانگیر نظام آموزشی و سطح علمی دانش آموزان و دانشجویان کرده است خود آن ها و حتی خانوداه ها نیز تمایل به آموزش حضوری دارند.
 
نماینده مردم لرستان گفت :آموزش وپرورش باید به طور کلی خود را برای آموزش حضوری آماده کند ،و هر زمان که این امکان فراهم شد آموزش حضوری از سر گرفته شود.
 
وی گفت :آموزش و پرورش حتی شده می تواند آموزش حضوری را با  تاخیر شروع کند، یا حتی پاره ای از زمان را در سال تحصیلی به آموزش حضوری اختصاص دهد،اگر از مهرماه آموزش حضوری میسر نشد می توان در زمان دیکری این زمینه را فراهم ساخت یا حتی در برخی دروس این امکان را فراهم کرد اما این دید که بگوییم همه دروس حضوری یا هیچ درسی نمی تواند حضوری باشد صحیح نیست ،در واقع دید همه و هیچ در اینجا کارساز نیست. 
 
 این نماینده مجلس در پایان گفت :اما به طور کلی عقل حکم می کند که در این زمینه نیز باید تابع نظرات کارشناسی باشیم ،موضوع آموزش حضوری اگر با کار کارشناسی و به دور از فشارهای کمپینی به دولت و مجلس  باشد و در نهایت با توجه به شرایط موجود ستاد مقابله با کرونا تصمیم نهایی را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *