برگزاری مراسم عزاداری حسینی با رعایت نکات بهداشتی در مساجد سراسر کشور

10:22 - 20 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۵۳۷
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در ایام محرم بیان داشت: در مساجد و تکیه‌ها عزاداران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سید و سالار شهدا رخت سیاه پوشیده‌اند و با پایبندی به آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید دارد در مجالس عزای حسینی شرکت می‌کنند.
حجت‌الاسلام «علی نوری» در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به نحوه برگزاری عزاداری در ایام محرم بیان داشت: در مساجد و تکیه‌ها عزاداران ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای سید و سالار شهدا رخت سیاه پوشیده‌اند و با پایبندی به آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا تاکید دارد در مجالس عزای حسینی شرکت می‌کنند.
 
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه همچنین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام مقابله به ویروس منحوس کرونا گفت: ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی طی هفته گذشته ۱۵ مرداد در ۷۵۰ پایگاه نماز جمعه اقامه شد.

وی گفت: هفته گذشته در ۱۴۰ پایگاه سراسر کشور نماز جمعه اقامه نشد و احتمال می‌رود در هفته‌های پیش رو برای رعایت شرایط کرونایی و همراهی با ستاد ملی مقابله با کرونا پایگاه‌های بیشتری هم به این لیست اضافه شود.

نوری با اشاره به اینکه مجوز اقامه نماز جمعه در شهر تهران از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شده است ادامه داد: به دلیل وضعیت قرمز تاکنون اقامه نماز جمعه در تهران منتفی است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *