مذاکرات جدی باشگاه پرسپولیس با ۲ مدافع میانی

12:26 - 19 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۲۹۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس با دو مدافع برای پیوستن به جمع سرخ‌پوشان مذاکرات موفقیت‌آمیزی داشته است.

- محمدحسین کنعانی‌‍زادگان در پایان لیگ بیستم از پرسپولیس جدا شد و به لیگ قطر رفت. باشگاه پرسپولیس برای پُر کردن جای خالی او و حضور در لیگ قهرمانان آسیا قصد جذب دو مدافع میانی را دارد.

در همین راستا علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی مذاکرات جدی با پرسپولیس داشته‌اند. ابراهیمی در نیم‌فصل لیگ بیستم هم مورد توجه پرسپولیس بود و حتی چند جلسه در تمرین گل‌گهر شرکت نکرد، اما در نهایت به دلیل ادامه قرارداد با گل‌گهر در سیرجان باقی ماند. او لحظاتی قبل در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد و به احتمال زیاد انتقالش به این تیم قطعی است.

رضا اسدی در ۱۱ مهرماه سال ۱۳۹۷ با قراردادی ۲ ساله به سن پولتن اتریش پیوست. در قرارداد وی بندی گنجانده شده که در صورت دریافت پیشنهاد بهتر می‌تواند از تیم اتریشی جدا شود. از آنجا که تیم اتریشی به دسته پایین‌تر سقوط کرده اسدی قصد بازگشت به لیگ برتر را دارد. اگر اسدی بتواند مشکل رضایتنامه‌اش را حل کند برای بازگشت به لیگ برتر مشکلی ندارد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که توافقات اولیه بین این بازیکن و پرسپولیس انجام شده است. این بازیکن به جز دفاع میانی و هافبک دفاعی در پست‌های دیگر هم می‌تواند به میدان برود که به همین دلیل یحیی گل‌محمدی نظر مثبتی روی این بازیکن دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *