دادگر: از پیش از المپیک برای تجلیل از فروغی برنامه‌ریزی کرده بودیم/ در تفنگ انتظارات برآورده نشد

10:46 - 19 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۲۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: ما مطمئن بودیم فروغی به مدال طلا می‌رسد و حتی قبل از المپیک پیش‌بینی برگزاری مراسم تجلیل از او را هم کرده بودیم.

علی دادگر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیراندازان ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: در المپیک همه بزرگان ورزش دنیا حاضر می‌شوند و برای کسب مدال رقابت شدیدی با هم دارند. در مسابقات تیراندازی المپیک هم اینگونه بود و این مسابقات سطح کیفی بالایی داشت. فکر می‌کنم ملی‌پوشان تیرادنازی ایران در مجموع عملکرد قابل قبولی داشتند؛ البته نقاط ضعفی هم داشتیم.

وی در مورد اینکه آیا پیش از المپیک پیش‌بینی کسب مدال توسط جواد فروغی را می‌‌کرد یا خیر، گفت: ما مطمئن بودیم جواد فروغی به مدال طلا می‌رسد. حتی قبل از المپیک پیش‌بینی برگزاری مراسم تجلیل از او را هم کرده بودیم. 

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه پیش‌بینی کسب مدال در میکس هم کرده بودند، گفت: متاسفانه در تفنگ انتظارات برآورده نشد و باید این موضوع را بررسی کنیم تا نقاط ضعف مشخص شود.

دادگر درباره اینکه چقدر از ناکامی ملی پوشان در بخش تفنگ به خاطر تجهیزات‌شان بوده، اظهار داشت: درصد خیلی کمی از عملکردشان به خاطر تجهیزات‌شان بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *