رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جزئیات شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شد

13:02 - 19 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۸۱۷۰
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: اعلام قطعی شهریه مدارس غیر دولتی پس از بررسی اعتراض موسسین به شهریه تعیین شده از سوی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی ابلاغ می‌شود.
شهریار فولادوند معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در گفت‌وگو با میزان در مورد تعیین شهریه مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی جدید، گفت: شهریه مدارس در یک فرآیند سامانه‌ای تعیین و مشخص شده است، چناچه موسسی نسبت به شهریه ابلاغی معترض است می‌تواند نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه مشارکت‌ها اقدام نماید.

وی  در مورد اعلام قطعی شهریه مدارس غیر دولتی گفت :اما به طور کلی اعلام قطعی شهریه در صورت اعتراض موسسین در یک بازه بیست روزه تجدید نظر خواهی تعیین و ابلاغ می‌شود تا به عدد مورد نظر برسیم و مردم نیز بتوانند آن را  مشاهده کنند.
 

فولادوند در مورد درجه بندی مدارس غیر دولتی گفت:برای درجه بندی یک اپلیکیشن بنام سام (سامانه ارتباط اولیا و مربیان) موجود است که این فرصت را برای کسانی که از این خدمت استفاده می‌کنند فراهم می‌کند تا بتوانند کیفیت و سطح مدارس را مشاهده کنند و در جریان قرار بگیرند که این مدارس در بخش‌های مختلف چه میزان موفقیت کسب کرده و در چه سطحی قرار دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مردم نیز می‌توانند پس از اعلام قطعی با مراجعه به اپلیکیشن سام میزان شهریه مدارس را مشاهده کنند، در این سامانه با توجه به فراوانی سوالات و دیدگاه‌ها می‌توانند اظهار نظر دیگران را نسبت به کیفیت سطح این مدارس مشاهده و برای انتخاب درسال‌های بعد یا پایه‌های بعدی فرزندانشان با توجه به دیدگاه مشتریان در باب کیفیت آن تصمیم بگیزند، چرا که این برنامه کیفیت را برای مشتریان شفاف سازی می‌کند.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *