استقلال ملک شخصی کسی نیست؛ پایان بی حاصل با فرهاد و محمود

20:31 - 22 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۹۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
استقلال یک فصل دیگر را تحت هدایت دو پیشکسوت خود و با ناکامی پشت سر گذاشت.

- تیم فوتبال استقلال در حالی فینال جام حذفی را برای دومین بار پیاپی به حریفان خود واگذار کرد تا باز هم فصلی بدون جام و دستاورد را به پایان ببرد. اوضاع بحرانی استقلال در این روزها بر کسی پوشیده نیست و از مدیر و مربی و بازیکن و پیشکسوت، همه و همه بر این حواشی می‌افزایند.

استقلال این فصل را به امید اینکه ناکامی‌هایش به پایان برسد، با پیشکسوت خود محمود فکری آغاز کرد و هواداران انرژی و امید زیادی پیدا کردند. بازیکنی که سال‌ها با بازوبند کاپیتانی استقلال به میدان رفته و با گل‌ها و بازی‌های جانانه‌اش قلب هواداران آبی را تسخیر کرده بود باید کشتی استقلال را هدایت می‌کرد.

فکری در نقل و انتقالات ابتدای فصل رشید مظاهری، بابک مرادی، احمد موسوی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، محمد نادری و متین کریم‌زاده را به استقلال اضافه کرد و تیمی بسیار باکیفیت را در اختیار گرفت، اما نتایج استقلال اصلاً به نحوی رقم نخورد که هواداران را به روزهای خوب امیدوار کند و سرانجام پس از چند هفته این مربی از تیم جدا شد و فرهاد مجیدی سکان دار کشتی طوفان زده‌ی استقلال شد.

فکری که به نفت مسجدسلیمان نقل مکان کرد همواره از استقلال هم یاد می‌کرد و برای آنها آرزوی موفقیت داشت. او چند روز پیش برای چندمین بار به کم کاری بازیکنانش در استقلال و توطئه برای کنار گذاشتن وی سخن گفت که واکنشی از سوی آبی‌ها در پی نداشت. در تازه ترین کنش فکری با استقلال، او پس از باخت شاگردان مجیدی یک استوری به این مضمون در صفحه مجازی خود بارگزاری کرد: 

 

فکری ////

در روزهایی که استقلال و هوادارانش تحت فشارند و به آرامش نیاز دارند، این حرکت از یک پیشکسوت و کسی که در نتایج این فصل استقلال تاثیر مستقیم داشته عمل زیبنده‌ای نبود. فکری شخصا این تیم را بست و تمرینات پیش فصل را با آبی‌پوشان شروع کرد و چه بسا اگر نتایج بهتری می‌گرفت خودش یا فرهاد مجیدی می توانستند در لیگ جایگاه بهتری برای استقلال کسب کنند.

او در استقلال حواشی زیادی به همراه داشت و در تقابل با همین تیم فولاد الفاظ زشتی به کار برد که در شأن باشگاه بزرگ استقلال و فوتبال ایران نبود. این مربی وقتی به نفت مسجدسلیمان رفت نتایج ضعیفی کسب کرد و تیمی که در میانه میدان بود به ناگاه خود را در جمع مدعیان سقوط دید.

حالا پس از شکست استقلال در راه کسب یک جام و تلخ شدن کام هواداران، فکری که ظاهرا استقلال را ملک شخصی خود می‌داند بر این باور است که تیمش را از او غصب کرده‌اند و این عقوبت الهی بوده که مانع از قهرمانی آبی‌ها شده است!



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *