تقدیر از خدمات آشکار و پنهان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان

11:35 - 18 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۹۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن تقدیر از خدمات آشکار و پنهان مجموعه حفاظت و اطلاعات، گفت: تلاش نیرو‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری‌ها مبتنی بر تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با فساد انجام می‌شود.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در دیدار با رئیس و کارکنان مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کرمان به مناسبت ۱۷ مردادماه روز حفاظت و اطلاعات، بیان کرد: بخش عمده‌ای از اقدامات مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری به صورت غیرآشکار و مبتنی بر اقدامات تخصصی و اطلاعاتی انجام می‌شود و بخش زیادی از مردم و کارکنان دستگاه قضایی از این خدمات آگاهی لازم را ندارند.

وی تاکید کرد: مردم حلاوت خدمات و تلاش‌های مجموعه حفاظت و اطلاعات در دستگاه قضایی را به خوبی لمس می‌کنند؛ زیرا اقدامات این مجموعه با توسعه سلامت اداری و برخورد با هنجارشکنان و متخلفان موجب حرکت قانونمند این دستگاه در راستای خدمت به مردم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تاکید کرد: جامعه قضایی استان کرمان و مردم شریف این استان همواره قدردان تلاش‌های مجاهدانه نیرو‌های حفاظت و اطلاعات هستند و تلاش می‌کنیم که حمایت قانونی لازم از این مجموعه تخصصی همواره انجام شود.

موحد تاکید کرد: دستگاه قضایی استان کرمان به مانند گذشته در راستای تقویت حفاظت و اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

این دیدار با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات انجام شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *