قیمت موبایل‌های محبوب موجود در بازار

16:00 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۷۸۱
قیمت موبایل امروز تغییر محسوسی نسبت به هفته قبل ندارد و بسیاری از مدل‌های پرفروش بازار با همان نرخ‌های هفته قبل فروخته می‌شوند.

- فرارو نوشت: بازار موبایل همچنان روز‌های آرامی را پشت سر می‌گذارد و همزمان با ثبات بازار ارز، قیمت گوشی‌های پرفروش تغییری نمی‌کند. امروز یکشنبه هفدهم مرداد قیمت برخی از مدل‌های محبوب و پرفروش در حد ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان کم و زیاد شده و تغییر قابل توجهی در بین موبایل‌های سامسونگ، شیائومی، هوآوی و آیفون دیده نمی‌شود.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گوشی‌های پرفروش سامسونگ، چند روزی است که بدون افزایش یا کاهش قیمت در بازار مشاهده می‌شوند. A۱۲ یکی از سه مدل پرفروش این برند است که نسخه ۶۴ گیگابایت این گوشی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نسخه ۱۲۸ گیگابایت آن حدود چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت موبایل‌های محبوب موجود در بازار

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco M۳ پرفروش‌ترین گوشی فعلی شیائومی است و نسخه ۴ G این مدل (۶۴ گیگابایت) را می‌شود با چهار میلیون تومان خریداری کرد. اما گوشی پوکو M۳ پرو ۵G در ارزان‌ترین حالت چهار میلیون و ۴۵۰ هزار تومان در فروشگاه‌های آنلاین قیمت خورده و رقیب قدرتمندی برای Note ۹T ۵G برای انتخاب ارزان‌ترین گوشی ۵G محسوب می‌شود.

قیمت موبایل‌های محبوب موجود در بازار

گوشی‌های پرفروش هوآوی

سری پرچمدار P۵۰ معرفی شده، اما هنوز این مدل در بازار ایران دیده نمی‌شود و فعلا P۴۰ Pro گران‌ترین گوشی این برند به‌شمار می‌رود. قیمت این محصول بین ۲۴ تا ۲۵ میلیون تومان است.

قیمت موبایل‌های محبوب موجود در بازار

قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

iPhone ۱۲ Pro Max گران‌ترین گوشی فعلی بازار است. برخلاف بسیاری از گوشی‌ها که اختلاف قیمت قابل توجهی بین نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ آن‌ها وجود دارد، iPhone ۱۲ Pro Max با نسخه ۱۲۸ گیگابایت، حدود ۳۴ میلیون تومان و نسخه ۲۵۶ گیگابایت حدود ۳۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. البته نسخه ۵۱۲ گیگابایت iPhone ۱۲ Pro Max تقریبا حدود ۴۳ تا ۴۶ میلیون تومان فروخته می‌شوند.

قیمت موبایل‌های محبوب موجود در بازار



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *