بازدید رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از مجموعه رفاهی جاده ابریشم

13:36 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۷۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از مجموعه رفاهی خدماتی و اقامتی جاده ابریشم در مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و مشکلات موجود در این مجموعه قرار گرفت.
- حجت الاسلام و المسلمین جعفری، رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از مجموعه رفاهی خدماتی و اقامتی جاده ابریشم در مرکز استان بازدید و از نزدیک در جریان مهمترین مسائل و مشکلات موجود در این مجموعه قرار گرفت.

در جریان این بازدید که ایلالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دبیر ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز وی را همراهی می‌کرد، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید مضاعف بر عزم جدی دستگاه قضایی بر اجرای سیاست‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و تحقق بخشیدن به شعار سال مبنی بر «تولید، حمایت‌ها و مانع زدایی ها» رفع موانع و حمایت‌های سازنده از واحد‌های تولیدی را از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی در سال جدید عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود مشکلات متعدد، گام‌های موثری از سوی دستگاه قضا برداشته شده و الحمد لله توانسته ایم تعداد قابل توجهی از واحد‌های غیر فعال یا نیمه فعال را به چرخه فعالیت برگردانده و البته همچنان امیدواریم بعد از این هم بیش از پیش شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر واحد‌های تولیدی باشیم.

حجت الإسلام والمسلمین جعفری در گفتگو با مدیر عامل این مجموعه رفاهی و خدماتی بر حمایت تمام قد دستگاه قضایی از سرمایه گذاری مشروع در استان تأکید و افزود: سرمایه گذاران می‌توانند با مراجعه به ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان و طرح مشکلات مبتلابه از این حمایت‌ها برخوردار شوند.

شایان ذکر است بنا به گفته مدیر عامل مجتمع رفاهی و خدماتی جاده ابریشم، این مجموعه در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع بنا شده و از بخش‌های مختلفی از جمله: پرورش ماهی، سوئیت‌های اقامتی، سالن آمفی تئاتر، بازارچه، سفره خانه و جایگاه سوخت تشکیل شده و در صورت راه اندازی کامل ظرفیت اشتغال هزار نفر را به صورت مستقیم وغیر مستقیم دارا می‌باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *