نبرد تفکرات فوتبال آلمان - پرتغال در فینال جام حذفی!

16:45 - 17 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۶۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های فینالیست جام حذفی دو مربی با دو سبک اروپایی دارند.

- تیم‌های فوتبال فولاد و استقلال در فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امشب در اصفهان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که نکته جالب این دیدار تقابل دو سرمربی جوان و باانگیزه فوتبال ایران است که در کنار مربیان نامداری کار کرده اند.

جواد نکونام شاگرد محبوب کارلوس کی‌روش در تیم ملی بود و در خط هافبک این تیم، بازیکن قابل اتکای مربی پرتغالی به حساب می‌آمد. نکونام پس از پایان دوران فوتبالش روی نیمکت تیم ملی و کنار کی‌روش نشست. با اینکه دوران مربیگری نکونام در تیم ملی کوتاه بود، اما او سبک فوتبال این مربی پرتغالی را خوب یاد گرفت و در تیم‌های خود هم به کار بست.

 

نبرد آلمان-پرتغال در فینال جام حذفی!

در سوی مقابل فرهاد مجیدی پس از گذراندن دوره‌های مربیگری در اروپا، همواره منتظر فرصتی برای مربیگری در تیم محبوبش بود. او در اولین تجربه روی نیمکت استقلال، دی ماه ۹۷ به کادرفنی وینفرد شفر آلمانی اضافه شد و چندماهی با وی همکاری کرد. فرهاد در دوران بازی خود هم مدتی در الاهلی امارات شاگرد این مربی آلمانی بود و قطعا نکات زیادی از او آموخته است.

نبرد آلمان-پرتغال در فینال جام حذفی!

باید دید این فینال حساس را چه کسی خواهد برد. جواد نکونام که استاد پرتغالی داشته یا فرهاد مجیدی با آموخته‌های خود از مربی آلمانی.

تیم‌های فولاد و استقلال امشب ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برای تعیین قهرمان به مصاف هم خواهند رفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *