احتمال ابقای پورموسوی قوت گرفت

17:49 - 16 مرداد 1400
کد خبر: ۷۴۷۵۴۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با وجود بی نتیجه ماندن جلسه مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش‌بینی می‌شود این مربی یک فصل دیگر در این تیم آبادانی خواهد ماند.

- در جلسه سیروس پورموسوی با علی عیسی‌زاه، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برای ادامه همکاری طرفین نتیجه ای حاصل نشد.

در این نشست مشترک، سرمربی فصل قبل زردپوشان آبادانی برای ادامه همکاری خواهان تعیین بوجه مشخص و منابع مالی مشخص شد، اما مدیرعامل این باشگاه مدعی شد در این خصوص نمی توان قولی دهد؛ در نتیجه پورموسوی برای ادامه همکاری مردد شد.

از طرفی عیسی‌زاده تلاش کرد پورموسوی را بر ادامه کار امیدوار کنند و از او خواست در تیم صنعت نفت مانده و تیم جوانی را که آماده کرده به سر منزل مقصود برساند. با این حال پورموسوی که فصل قبل بازیکنان جوانی را به تیم صنعت نفت آورد تمایلی به همکاری در شرایط بد مالی نشان نداد.

از تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک به عنوان مقصدهای احتمالی این مربی نام برده می‌شود. این در حالی است که آلومینیومی‌ها مدعی هستند از منصوریان برای ادامه کار در فصل بعد برنامه و لیست بازیکن گرفتند و نفت مسجدسلیمان هم شرایط مالی مشابه تیم صنعت نفت دارد.

به نظر می‌رسد با وجود مخالفانی که این‌ مربی در آبادان دارد، اما با توجه به شرایط باشگاه صنعت نفت و قرارداد دو ساله پورموسوی با این باشگاه که هنوز یک سال از آن باقیست، پورموسوی همچنان سرمربی صنعت نفت باقی خواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *